[-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< We zijn allemaal net zo zenuwachtig als jij. IK hoop dat als ik morgen weer kom ,er een dikke positieve berichtje staat. Ally
Ik geloof dat ik om een uur of zes maar ga inloggen... oh meid, wat is het spannend. Ik hoop op een goeie test, een tweede streep - echt, het zou mijn zomervakantie nog beter maken! Sterkte en ik hoop dat je lekker slaapt vannacht.
Lieve Natasja, Zal ik vannacht dan maar weer hetzelfde dromen als de afgelopen nacht? Ik duim ook voor je en hoop dat je de gelukkige bent!
Ik hoop dat je nu lekker ligt te slapen. Dan is het namelijk eerder ochtend....... Ik probeer morgen heel vroeg te kijken!
2 strepen is positief toch? eeeeeum.. dan ben ik zwanger Heb al het internet afliggen struinen, 17 dagen na pregnyl kan hij niet meer positief geven toch? (heb al eens getest op dag 10 en 13 dpo in een andere cyclus met pregnyl en die waren negatief) Ik kan het niet geloven....ik ga straks nog maar een test halen! Mannetje en ik hebben heel hard gehuild met zijn 2en!
Ik ben al hele tijd niet meer geweest, maar dit is supernieuws om te lezen lieve Natas!!!! En nee.....je test kan echt niet vals positief zijn 17 dagen na pregnyl....na 10 dagen is het al zo goed als uit je systeem, dus je bent harstikke zwanger! Wat vind ik dit geweldig meid.............sta hier met je mee te springen, VAN HARTE PROFICIAT MET JULLIE ZWANGERSCHAP!!!! Kus, Eva. p.s. Nou nog een mooie zwangerschapsbanner met een fantje!
Hoi Natasja, Nog nooit gereageerd in je topic, maar altijd alles gevolgd. Meteen naar dit topic gegaan vanochtend. WOW! Werd er emotioneel van! GEFELICITEERD! Het is je zo gegund, heb altijd met bewondering gelezen hoe je overal mee omging, positief ondanks de tegenslagen.
@Anouk thanks! nee, tis totaal onwerkelijk. Ik heb vanaf half 5 alleen maar gezegt: kan toch niet? heb buikpijn, straks is het van de pregnyl enzenz. De babybanner komt er, maar moet even wennen hihihihi @Maria, dank je wel! @Soraya, bedankt meis! hihihi kreeg ook weer gelijk tranen in mijn ogen.
WWWWHHHHHOOOOAAAAAAHHHHHH! SUPER! Van harte gefeliciteerd! Wauw, wij zijn echt superblij voor jullie. Kan het gewoon bijna niet geloven!
Yeahhhhhhhhhh Tranen in mijn ogen voor jou meis! Super gefeliciteerd! Blijf maar lekker naar die 2 strepen kijken en nee, die gaan echt niet verdwijnen
Ik zal je even uitleggen hoe dit forum werkt whahahahah Je mag nu een topic openen bij 'ik ben zwanger'! \/
whahahaha ik durf dat dus echt nog niet! Ik ga straks nog eens testen (wil een digitale halen) hihihi komt wel! Kan het gewoon na 2 jaar niet geloven!