O Lieve Natas, Ik moet er van huilen. Wat super! AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! WaT onwerkelijk, jezus mina, Van harte gefeliciteerd. Ik ga gelijk kijken of je online bent, kunnen we even msn-en. Hieperdepiep!
De tranen lopen over mijn wangen en ik heb naar mijn vent gegild dat het eindelijk raak is voor mijn mede-juffie en haar man! Dikke zoenen vanaf hier en ze stonden al te popelen, dus laat ze maar opkomen met een daverend applaus: Het All Black Presbytarian Gospel Choir! =D>
Even? Die loopt met ogen als knikkers de hele zomer door! Oh Natasja, wat zal dit een heerlijke tijd voor je worden - zwanger, vrij van school, genieten en gewoon afwezig kunnen zijn in je hoofd... ga alvast uitrekenen wanneer je verlof start, dat maakt het NOG leuker
yeah! van harte! het is je zo onwijs gegund zeg! na al die tijd! Het was het eerste waar ik aan dacht vanmorgen! leuk leuk leuk!
Oh Jeetje, wat geweldig zeg! Super gefeliciteerd Natasja en man! Ik begin zelfs te snotteren en er loopt een traan over mijn wang. Show je ons de positieve testen! Ben zo blij voor jullie, Liefs Olga
Kom hem vanmiddag gelijk bewonderen, maar moet nu echt naar mijn werk. (ben eigenlijk al te laat, maar wilde effe bij je checken) Fijne dag he...
Ik ben hier al ,een tijd niet geweest, maar wilde je heel graag feliciteren ! \/ \/ \/ echt super het is je zo gegund he. Wauw. Ga maar lekker genieten nu van die wolk. jennie
Lieve Natas nadat ik het gelezen had, heb ik smsje gestuurt naar Caruli en ze belde net terug, Van harte gefeliciteerd names Caruli xxx Maria
Hey Natasja, Ik lees het nu pas... maar ook van hieruit ook nog een heel dikke proficiat... Je hebt het echt verdient. Geniet nu maar lekker van je zwangerschap! Dit is weer een opsteker voor wij meiden die nog aan het proberen zijn. Liefs, Marisha
Ik ga je gewoon ook hier nog een keer feliciteren. GEFELICITEERD Ben zo blij voor jullie. Tranen in mijn ogen. Je geeft ons hoop! Wauwwwww helemaal geweldig!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE natas, wat geweldig super fantastisch GEFELICITEERD MEID xxx sam
ey wat gaaf natasj! zou ik dna toch nog een steentje bij gedragen hebben met mn potjes? *grin* nee echt van harte gefelicteerd meid hoop dat ik je over 9 maanden tegen mag komen met de kinderwagen wonen dan wel wat minder dicht bij elkaar.. maar dat moet kunnen lijkt me!