Hoi Natasja, Wat een geweldig nieuws! \/ Over die test hoef je niet te twijfelen, mooie dikke strepen zeg! Geniet ervan! liefs, pooh76
Nou Natas....positiever kan de test niet meer worden hoor! Van harte gefeliciteerd meid en ik hoop dat je een superfijne zwangerschap hebt met als eindresultaat een prachtig mooi en en gezond kindje!
Hoi Natas, heb je hele topic gevolgd. Heb net meteen op het werk ingelogd (mijn compu thuis is kapot). Ik zit hier gewoon met kippevel. Wat een ontzettend mega goed nieuws! Van harte gefeliciteerd en geniet ervan. (En doe nog zoveel testen als je wilt, het blijft elke keer weer leuk om die strepen te zien verschijnen. Maar er is geen twijfel mogelijk, die eerste test spreekt voor zich). Het is jullie van harte gegund. Liefs, Jaycey
=D> Aahhhhhhh,kan het niet geloven ,het is je van harte gegund . Moet je nu naar de gyn,of naar de Vk. Jouw vakantie kan echt niet meer stuk. Nogmaals,van harte \/
Hahahahah heb mijn topicje geopent nadat ik met de assistent van de gyn had geproken. Durfde niet te geloven dat het niet van de pregnyl was. Ik mag op 9 aug bij de gyn voor een echo komen, daarna zal ik gewoon naar vk gaan denk ik. pfff wat een ongeloof. En mocht er iets zijn wat ik niet vertrouw mag ik altijd bellen! lief he!
ohw men ik zit gewoon even een flink potje te janken hihiihhi doe even lekker met je mee meis het is je zo verschrikkelijk gegunt, zo gaaf Nu is het jou tijd meis! Van harte natas en mannetje natuurlijk! Geniet van deze mooie tijd, maar dat gaat wel lukken! Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
gek hoor zo'n banner onder jouw naam hier ook stiekum beetje emo zo ken ik mezelf helemaal niet zijn vast hormonen ofzo maar inderdaad dit gaat een geweldige vakantie worden lijkt me zonnetje is er vandaag speciaal voor gaan schijnen lijkt het wel
Potverdikkie, ik krijg er kippenvel van als ik het lees... \/ Gefeliciteerd meid, het is je zo gegunt! Kan me voorstellen dat er dikke tranen waren, potverdikkie is toch ook niet niks na zolang wachten! Ik hoop zo dat je er van gaat genieten na al die tijd in de MMM! Groetjes Kalush
Nooit geschreven in je topic, maar wel altijd even gelezen hoe het ervoor stond. Vanochtend al druk bezig met wat klusjes in huis, toen ik me realiseerde dat je vanochtend ging testen. Kon mezelf niet weerhouden om de computer aan te zetten en te kijken wat het resultaat was. Wat een geweldig nieuws. Ook hier kwamen wat tranen naar boven! Ik ben heel erg blij voor je en wens je een voorspoedige zwangerschap toe! Het is je zo gegund! Geniet ervan!
Van harte gefeliciteerd meid ! Lekker genieten ! Eindelijk na al dat lange wachten ... YESYESYESSSSS ! Ben zo blij dat mijn gefluit heeft geholpen ! Je ziet darmenrommel kan alleen maar positief uitdraaien ! Een hele dikke kus en smak van mij ! Kippenvel
Duidelijk positief. Gefeliciteerd meid. Het is je gegund. Nu lekker genieten en laat alles op je afkomen.
Wow en een vet positieve test ook ..Hartelijk gefeliciteerd meid ..kippevel op mijn lijf ik ben zo blij voor jullie liefs asjuh en geniet ervan samen met je mannetje
ZEI ik 't of ZEI ik 't..! ik zei... je bent zwanger.. en daarmee uit.. omdat ik 't zeg.. en JA hoor ! ik ben ZOOOOO blij voor je.. ongeloooovelijk.! In april heb jij een beebie HEERLIJK ! Super super superrrr !