WHAAAAHHAHAAHAH! Fantastisch Meid. Gefeliciteerd! Toch echt SUPERZAAD dit keer. Dus ook een dikke proficiat voor je mannetje! Ik zit hier lekker even een potje te janken, ben zo blij voor je!
wat een heerlijk nieuws Natasja! Na al die tijd....waren de traantjes gisteren vast al van de zwangerschapshormoontjes! gefeliciteerd
hoi natasja, van harte gefeliciteerd! we lopen gelijk nu. weet je nog dat ik in rotterdam ben geweest voor de intake ivf. eileiders zaten dicht enz enz. wat denk je...............ik had ook een positieve test gister. dus wonderen bestaan echt!
Van harte gefeliciteerd, Natasja! Las altijd met je verhalen mee, en ben dan ook superblij voor je! Het is jullie gegund!
WAUW zeg. kon nu pas inloggen, meteen naar dit topic, wat een geweldig nieuws zeg. Onwijs gefeliciteerd meis, ga er maar lekker van genieten... liefs, Daan
dat is echt super natas. ik dacht ik check toch nog even omdat ik wist dat het een spannende dag voor je was. zo fijn voor jullie. heerlijk. tjing! big smile.
Gossie misschien groeien er wel 3 kleine wondertjes in je buik... (bedenk ik me opeens) Maar dat geeft niet, je hebt 2 dikke strepen!
Wanneer gaan jullie het jullie ouders vertellen? Vanavond zeker lekker even uit eten? Of uithuilen op de bank? (ik zeg het, en mijn tranen beginnen alweer te komen...)
Natasja, yessssssssssssssss !!!! Die banner staat je prachtig ! Wondertjes bestaan, zo zie je maar. Ik ben onzettend blij voor jullie ! Van harte gefeliciteerd en geniet er echt lekker van he
He meis, die banner staat je erg goed hoor!(was alltijd het olifantje bij je gewend ) Van harte gefeliciteerd Natas! Eindelijk na 2 jaar wachten, een hele duidelijke positieve test! Helemaal toppie Probeer er maar lekker van te genieten meis! En hopelijk volg ik je snel!
Aaaaaaaaaaah pekske wat lees ik nu toch! wat een geweldig bericht! Wonderen bestaan echt! Alle andere meiden echt super bedankt! Mijn ouders zijn op vakantie en wil het niet aan de telefoon zeggen dus die moeten nog even wachten. Mijn schoonouders waaschijnlijk vanavond, maar lekker op de bank met zijn 2en vind ik eigenlijk ook een goed plan. Dan morgen maar. Mijn jongste zusje is ook weg. Die haal ik zondag van schiphol met een bord of ze weer tante wil worden ahahahah Mijn oudste zus heb ik het wel verteld aangezien we samen naar dierentuin gingen met mijn neefje. Hij is net 3 geworden, ik fluisterde in zijn oor dat hij moest vragen of zijn moeder al tante was. Dus hij: mama ben jij al een tante. Dus mijn zus zegt, nee lieverd nog niet, jammer he? Dus ik zeg, maar in Maart wel! Zooo huilen joh hihihi hahahahah gillen naar boven naar mijn zwager, we worden oom en tante! hahahahahaha
helemaal geweldig Natasja, kan je het al een beetje geloven? ik gok toch echt op een tweeling hoor. je test had wel erg dikke strepen
whaa sorry maar de tranen rollen ook bij mij meid van harte gefeliciteerd! potjandorie wat staat die banner onwijs mooi! super proficiat!
aaaaaaaaaaah tas...... superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr gefeliciteerd, t is je gegund! bengel