Maar wisten en weten je ouders, zus enz die op vakantie zijn dan niet dat je IUI gehad hebt 2 weken geleden? Want dan moeten ze toch weten dat het ergens D`day moet zijn? LIEK
Nou bij mijn zusje kan ik het wel rekken, dat het niet doorzet, dat gebeurd wel vaker. Bij mijn moeder had ik al gezegt dat ik erge buikpijn had dus misschien komt ze er niet op terug hahahaha
haha, Moet kunnen toch, veel leuker om het rechtstreeks te zeggen, en het een bord op schiphol staan is ook wel erg leuk bedacht...
Jeetje mina zeg...moest ik ff weet ik veel hoeveel pagina's teruglezen om met eigen ogen je berichtje te zien...! Lieve lieve Natas en man, Ik wil jullie bij deze echt ontzettend, ontzettend, mega feliciteren met dit fantastische nieuws! Eindelijk is het zover, eindelijk groeit er wat in je buikje! Hoeveel...hoelang precies....de eerste echo geeft je een beeld en herinnering om nooit meer te vergeten. Geniet van alle dagen die nu komen gaan! Heel veel liefs, Een ontzettend hypere ELMO! Ps...had ik niet een voorspelling gedaan..ik voelde het toch aan mijn water!
Oh wat geweldig voor jullie Natas...eindelijk! Krijg gewoon kippevel Van harte gefeliciteerd, als iemand het verdient ben jij het wel.
SUPER SUPER SUPER SUPER NIEUWS! JOEPIE DE POEPIE! Van harte gefeliciteerd Natas! Eindelijk wordt je wachten beloond fantastisch! Ga snel op die rose wolk klimmen want je hebt het dubbel en dwars verdiend
Wow Natasja, dat is nog eens goed nieuws zeg! Van harte gefeliciteerd meid! Geniet ervan he liefs Divi