hihihihi nou ben voorbereid op een bloedbad... ben benieuwd wanneer het doorzet, waarschijnlijk weer gewoon precies op tijd.
Lief zijn jullie! Nog geen bloed hier.. maar wel buikpijn (i know zou alle kanten op kunnen hihihihi) ook geen bruin te zien. vaaaaaag... mijn lijf wilde me nog 1 keer in de maling nemen denk ik!
Jeetje Natas, wat een spanning zeg! Het kan idd alle kanten op, en ik duim heel hard voor de goed kant Heb je nog andere kwaaltjes dan? Liefs, Natasja
nope helemaal niks, beetje zere borsten, maar die heb ik altijd wel als ik ongesteld moet worden. wezen stadten vandaag.. 1 keer de hema in gesjeest omdat ik dacht dat ik ongesteld was geworden, nee dus.. hahahah en daarnet thuis de trap op rennen.. weer niks hahaahah tjonge jonge zeg.. om moe van de worden. nu ik zit trekt ook mijn buikpijn weg en heb ik helemaal geen ongi gevoel.. pfff officieel nog 2 dagen.. maar zal wel eerder komen.
oh jee natasj....zou het? oei oei oei... niet teveel aan denken ing (wel flink duimen alvast)... ben benieuwd naar de komende daagjes!
Ik word echt wel ongi hoor, kan me niet voorstellen dat ik zwanger ben met deze buik. vind jullie allemaal heel lief. dan bellen gelijk in het nieuwe jaar (als ik op tijd ongi word dan is het al zaterdag dus dan 2 januari bellen, zullen ze dan weer open zijn?
Geen idee, ik denk dat dat overal anders is. Die van mij is pas weer 8 januari open Moet wel lachen hierzo, heel herkenbaar dat rennen naar de wc..... We gaan gelijk op, ik heb én geen duidelijke zwangerschapsverschijnselen én totaal geen ongie-gevoel.....dus dan ga ik altijd maar van het ergste uit, de Ook al vermoed je dat je devils komen, toch blijven we duimen Liefs, Natasja
Vermoed dat de meeste zh 2 jan gewoon weer open zijn. Dus meteen aan de bel idd, als het nodig is uiteraard....
ongie onderweg. ik ga 2 januari bellen. nu heb ik daar ff geen behoefte aan met lekker vakantie en feestdagen enz. thanks meiden kus Natas