Ja zal ik doen. Ik laat me niet wegsturen, anders ga ik gewoon naar een andere ziekenhuis voor een second opinion.
Hee natas...k*t joh! Idd laat ze maar ff een poepie ruiken volgende week! geen genoegen nemen met nee! (doe ik ook niet hihi) Veel succes en een goed jaarwisseling! KuZzzz
pff Natasja, balen, maar: een goede start van 2007 met een telefoontje naar de HA om verder te gaan op het pad zodat je snel zwanger mag zijn! Karin
smak....geef die gyn van katoen dinsdag als ie je wil afschepen...en anders moet ie mij maar even bellen
Balen Natasja, hopelijk wordt 2207 eindelijk eens jullie jaar! En ben benieuwd naar de uitslag van je telefoontje! Succes
2207.....? Denk dat Natas echt wel eerder hoopt hoor ...nee is flauw...weet best dat het tikfout is. Dinsdag veel succes met telefoontje meid....laat je niet afschepen en hopelijk kunnen jullie snel terecht!
Heee jammer Natas, had toch stiekem gehoopt om iets anders te lezen hier Heel veel succes met je telefoontje en vervolg 2 jan! En ik hoop dat je fijne feestdagen hebt gehad!
He gatsie...dan heel veel beterschapjes en een dikke knuffel. Hopelijk ben je snel in staat om te bellen! Kus