Tis eene gedoe alleemaal. Blijft jammer dat het zo moet! Ik hoop voor je dat de zwemmers goed hun best doen!
Ga maar weer eens wat doen...Krijg geen ... gedaan hier... Tot gauw weer he! En nogmaals, spreek van je af bij het bellen (wanneer dan ook '
voldhouden natas....jij hebt net zoveel rechten..t gaat om jou, en dat is voor jou het belangrijkste....soms staan mensen niet stil bij de emoties van een ander....en ik werd juist doorgestuurd door b.v. mijn HA, omdat ik zovaak van me liet horen, met het bericht dat er volgens mij iets niet goed was, wat dus achteraf klopt... Succes Bengel
Het gaat inderdaad om jou natasja je hebt nu na dat je te horen gekregen hebt dat ze nog een half jaar op spontaan vertrouwen lang genoeg gewacht toch wanneer moest je officieel terug komen? het zal niet veel schelen toch.? En anders vraag je een verwijzing naar andrologie in emc via je HA en maak je daar een afspraak. LIEK
BELLEN! Hoe vaak moet ik het nou nog zeggen? *geeft Natas een denkbeeldige schop onder de kont* Hup! Bellen...en je niet af laten schepen. BELLEN BELLEN BELLEN Elmo
Zet hem op Natas! Je kan het ! Ze gaan je echt niet wegsturen hoor! Het is zo logisch dat je het zat bent en misschien iets eerder belt (begrijpen ze gerust wel).
Potverdikke nog, heb je nu nog niet gebeld....SCHOP onder je lieve kontje! Denk aan jezelf lieverd en echt bellen....Is helemaal normaal! Ik denk aan je. PS voordat je aan de beurt bent is het intussen alweer feb. toch...? Dus dan ben je gewoon op tijd. Zet 'm op! Kus
Ik ga het weer wagen natas als je vind dat ik zeur moet je het zeggen hoor, Heb je het vandaag aangedurft.... ? liek
whahahah ik zei nergens dat ik vandaag zou bellen hoor! dat was Elmo. Ik heb mezelf een grens gesteld, als ik weer bruinverlies krijg ga ik bellen. Dat zou toch binnen nu en 5 dagen wel weer beginnen. Dan weet ik zeker dat het weer niet raak was. liefs natas