Gelukkig dan maar natasja, Moeten maar goed voor elkaar blijven zorgen in de topics hier. Je zit zo te lezen weer redelijk vlak voor je NOD. Dan steken we voor jou ook de duimen maar weer in de lucht. LIEK
nou nog wel 8 volle dagen hoor.. hihihi maar heb wel soms 5 dagen van te voren bruin. vorige keer begon het op dag 8 na mijn ei.. zit ik nu ook op.
AHa hoop maar niet dat je weer snel bruinverlies krijgt buiten het feit dat het dan meteen een game over lijkt te zijn is het niet prettig om zo lang al te spotten van te voren. succes er mee. LIEK
thanks! heb dag 10 na mijn ei overleeft zonder bruin. heb af en toe wat lichte ongi krampen dus het zal wel weer niet. hihihi nou bruin afwachten en dan bellen! groetjes
1 gehad, nu de andere dagen nog. Ik hoop dat je niet hoeft te bellen om de mmm te starten. Je mag alleen bellen om te vertellen dat het gelukt is in de periode van zelf proberen en dat je geduld beloond is. Go for it
hihihi nou vandaag dag 11 na ei ook overleeft zonder bruin. Ik moet het vrijdag worden, dus heb nog 4 dagen hihihi
Nog 4 broekgluurdagen! Het blijft gewoon weg. Dat moet gewoon. Ik moedig je nog even aan. Go Natas, Go Natas Bruin is de kleur van de kruin. Ondergoed blijft gewoon wit, zodat wij weten dat het goed zit! Go Natas, Go Natas
hihihihihi mijn ondergoed blijft ook altijd wit hahahah tis altijd alleen met afvegen. Ik gok op ongi. af en toe wat ongi gevoel, al is het wel licht en de overbekende pijn in mijn boebies is er ook weer. ik weet wel dat het ook beide kanten op kan, maar goed het betekende al 17 keer iets stoms dus dat zal nu ook wel weer zo zijn. Zal je zien, heb ik met mezelf afgesproken te bellen als ik bruin heb, krijg ik het deze cyclus niet ofzo hahahah
Ja, dat wist ik natuurlijk niet. Maar het rijmpje was wel grappig, toch? Volgende rijmpje zal ik wat anders verzinnen, nu ik deze extra info heb. Ik snap dat je denkt dat je gewoon ongi gaat worden. Je beschermt op deze manier jezelf tegen de teleurstelling. Ik hoop voor je dat het anders uitpakt. En mocht je toch gewoon ongi worden, dan bellen wanneer je bloed hebt. Niet wachten tot de volgende bruinveegactie (hihi )
Hoera weer een dag voorbij, Natas is nog steeds bruinverlies-vrij! Go Natas, go Natas Hopen dat het goed gaat! Voel je al iets?
nope voel niet veel (heb er nog steeds hard hoofd in) zere boebies, maar dat heb ik altijd voor mijn ongi. Geen buikpijn (af een toe een licht vlaagje) terwijl ik meestal wel een week van te vorgen begin met flinke ongi pijn. Ik zei het toch al, maar ik met mezelf de afspraak te bellen bij bruin, krijg ik niks hahahahah