whahahahaha jij laat me elke dag weer lachen Niks op de papiertjes weer vandaag! boebies voelen net als of er tegen aangestompt is hahahah.
whahaha en ik wil het helemaal niet zo spannend maken hihihihi tjonge, raar lijf echt he? vrijdag moet ik ongesteld worden.
Toch hoop ik dat je rare lijf vrijdag niet ongi wordt....en dan zeker een maand of 9 niet meer.........duimen draaien hier ook hoor!
Jeetje meid, is het toch nog spannend! Ik wil je laten weten dat ik aan je denk en dat mijn duimen volop meedraaien.... Liefs, Natasja
tis gewoon een truukje hoor hihihi ken mijn lijf helaas te goed om het spannend te vinden. ik ga morgen het ziekehuis bellen..
Je belt met de woorden om in feb een afspraak te maken alles wat eerder kan is meegenomen. als je blijft uitstellen en in feb beld dan sta je misschien zomaar weer een maand op de wachtlijst. liek.
Aha zit je hier! Is het dus toch weer spannend voor je. Let it be... let it be...let it be...let it be... When will there be an answer...let it be... Hope so byebye