Ja...ik ga me ook volgend jaar opgeven voor x-factor. Ik bedoel, ik zing als een doodzieke kraai maar volume heb ik. hahaha irisje
Het is nu al laat, dus geen inspiratie meer voor een gedichtje. Ik dacht, ik kijk toch even hoe het met Natas is. Nog goed dus! Volhouden he. Morgen zal ik weer proberen te broeden op een rijmpje. Ik weet alleen niet of ik morgen online kom, omdat ik weer een leuke dag voor de boeg heb. Ik blijf in ieder geval voor je duimen.
Buikpijn is inmiddels gearriveerd (had ik toch weer gelijk hihihi) Ik heb net gebeld naar het ziekenhuis.. Ik zei alleen maar: ik wil graag een afspraak maken met dr.... hahahah en dat kon! Ik kan al heel snel terecht. 7 februari ben ik aan de beurt. Spannend! als ik op tijd ongesteld word dan zitten we net in de vruchtbare dagen hahahaha maar goed, ik denk dat zaajes inleveren dit keer dan maar voor gaat. tis 18 keer eerder ook niet gelukt.
Spannend meid! Ik duim voor jullie. Maar eerlijk gezegd hoop ik dat je pas over een maand of 9 weer ongesteld wordt .
hihihi nee hoor meiden, heel lief, maar had net wat bruin. De kans is zo klein voor ons elke maand. Ik ga me richten op wat er komen gaat! Thanks for all the support! Ik ga het nog meer nodig hebben in de komende paar maanden!
He lieve Natas, Wat goed dat je eindelijk hebt gebeld! Trots op jou! En wat kan je al snel zeg! Super! Ik zit de 7e ook in de beugels (2e echo), kunnen we aan elkaar denken....hihihihihih Ik hoop dat er nu een balletje gaat rollen en dat jullie wens gauw in vervulling gaat! Heel veel liefs, Elmo
Hey Natasja, ik wil je ook alvast heel veel sterkte en succes wensen de 7e. Het wordt bij jou nu ook echt tijd dat er resoluut stappen ondernomen worden. Je wacht al zo lang. Lieverd het is je zo gegund een klein wonder van jullie zelf. Nog even volhouden. Vanaf 7 februari hoop ik dat de weg naar een wonder open wordt gemaakt. Liefs Hope
thanks Elmo en Hope voor jullie lieve woorden. Ik vind het wel erg spannend allemaal. En elmo, zal aan je denken ahahahaha
hahahahah idd. Maar goed, geen idee of ik dan weer in de beugels moet.. wie weet.. geen idee wat er allemaal die afspraak gaat gebeuren.
Ligt denk ik aan de dag waar je dan op zit (wat je zelf ook al dacht). Ik hoop dat jullie een behandelplan krijgen! Eindelijk kansen....vind het zo spannend (kan je nagaan hoe pers. in kwestie zich moet voelen ). Heel veel succes hoor! Hoe is je hub eronder? Elmo'tje
he nats, we gaan enorm voor je duimen, je sterreke daalt zeker eens je moederschootje in, daar blijven we in geloven. Je staat steeds voor ons klaar, je kan op onze steun hier ook rekenen, hopelijk gaat het nu sneller gaan he
ik denk rond dag 12 van de cyclus. Mijn hub vind het spannend maar is er net als ik onwijs aan toe.. je wacht en wacht ergens op.. nu hebben we het gevoel dat we een eerlijke kans gaan krijgen. @zico, thanks!
Hee Natasja, Wat goed dat je nu (eindelijk ) hebt gebeld. Nu gaat het er echt van komen. Laat het nu maar lekker snel 7 februari zijn. Het is je van harte gegund meid. Liefs, Bibi
Goed dat je gebeld hebt. En dat bruin hadden we niet afgesproken, he . Mocht het nu niet lukken, dan heb je volgende keer waarschijnlijk een grotere kans. Het gaat in ieder geval snel lukken!
joepi petje af meid, en heerlijk dat er zo relaxed is gereageerd. Ook jij bent nu toe aan een eerlijke kans. Denk je dat je een IUI zal gaan krijgen? ivm toch goed maar minder sterk zaad. ben zo benieuwd. liek...