Natasja, fijn dat je al zo snel terecht kunt en dat er voor jou gevoel nu ook eindelijk iets gaat gebeuren..../ op gang gaat komen. Veel succes in de mmm. Karin
he natasja veel sterkte in de mmm en hopelijk kun je gauw een schitterende baby in je handen vast houden! Succes met alles! Dikke kus Swiggy
Natasja fijn dat je niet al te lang meer hoeft te wachten voor afspraak.....wens je alvast veel succes 7 februari.
@lieke, ja ik denk idd aan IUI, omdat het niet veel zaadjes zijn maar wel goede. Ik gok dat we daar in aanmerking voor komen. @duikster, swiggy en aldonza, thanks voor jullie woorden!
Hey Natas, hoe is het vandaag met je? Mocht het deze ronde niet gelukt zijn, dan krijg je tenminste eerlijke kansen voor een mooie gezonde beeb Liefs, Natasja
Hey natas! hihihi goed hoor, weer bruin verlies vandaag, dus hoop gewoon op tijd ongesteld te worden, kunnen we deze ronde nog wel benutten voordat er weer zaadjes ingeleverd moeten worden.
He Natas spannend ik duim voor je, goed dat je stappen hebt ondernomen, gaan wij ook doen vecht voor dat kleine beetje geluk in je leven de aanhouder wint als je dat maar weet! Ik wil je veel succes wensen op de afspraak zelf kunnen we de 12 febr maar dat wist je denk ik al. groeten jennie72
Jennie: Wist ik maar zeker dat de aanhouder zou winnen...zou ik nou lui achterover hangen en wachten op mijn + je (wel al ivf'end natuurlijk). Ik weet hoe je het bedoeld....maar het klopt natuurlijk niet helemaal Natas: YOU GO GIRL! Elmo'tje
ja het is een vervolg op eerdere onderzoeken, dus we gaan eigenlijk weer verder. Ik ben benieuwd. Voor jou natuurlijk veel succes de 12de (volgens mij heb ik echt veel geluk met die vroege datums!) liefs Natas
goed dat je gebeld hebt Natas! en fijn dat je nog redelijk snel kan komen, ik wil je heel veel succes en sterkte wensen meis, hopelijk kan je nu snel een stap verder. dikke knuffel
pfff word ik altijd op tijd ongesteld.. zal je het zien he? zet het niet door. heb af en toe bruin, wat rozigs en geen buikpijn.. grrrr was goed gepland voor het bezoek bij de gyn ahahahah en nu gaat mijn schema (ivm ei en zaad inleveren ) weer in de war..
Ik durf het niet eens hardop te zeggen...Elmo'tje fluit snel een vrolijk deuntje en duimt stug verder...
hihihihihihi, het is hier gezellie Kom op Natas, wij zijn nog in ons sas. Bloed komt 9 maanden niet meer, dat moet toch echt een keer. We hopen dat het lukt, dan zijn we echt verrukt!!!![/img]
whahahahaha stelletje mutsten hihihihihi lief hoor.. vind het wel maf.. maar of ik zwanger ben? dat denk ik niet.