Hee Natasja, Het is bijna 7 februari, spannend Wou ff laten weten dat ik aan je denk. Veel succes woensdag! Liefs, Bibi
Spannen Natas...... Eindelijk is het bijna zover. Hoop dat alles nu in een sneltreinvaart zal gaan lopen en dat je snel zwanger bent..........
thank you allemaal! Elmo: daarna nog shoppen? waar doe je dat? hihihi ik moet pas om 13:50 uur.. hihihi dus iets langer nagelbijten!. Lekker uitslapen!
Oww ikea.... the magic word! hihi (vrienden noemen me miss ikea haha) Heej natas.... voor als ik morgen avond niet meer op internet ga/kan... wil ik je alvast succes wensen! kuZzzziiee
Natasja, Nog een nachie mies en dan is het alweer zover. Zal aan je denken en voor jullie duimen. Veel liefs Lydia
thanks voor alle lieve woorden! had een drukke dag dus dat is voorbij gevlogen! ik ben wel een klein beetje nerveus..
Kan mij voorstellen dat je beetje nerveus bent tis weer een stappie verder he....Maar wij zijn er voor je meid...dikke knuffie..
Succes morgen! Helaas heb ik nu geen tijd voor een rijmpje, maar is een knuffel ook goed? Dikke knuff!