We gaan er voor meid! Jij en ik, ik en jij...tralalalal zij aan zij Whoehoeeeee Lekker slapen zo, morgen je huisje helemaal schoonmaken (bah Elmo wat een nare gedachtes, maar doe het zelf vaak om zo'n dag te doden). En dan...GAAN MET DIE BANAAN! Knuffie Elmo
Jaaaa het is vandaag! Trek je stoute schoenen aan en laat maar goed horen hoe je erover denkt! Ik denk aan jullie! Zet 'm op lieffie! Kus
yep om 13:50 uur hihihi dus mag nog ff wachten.. ik kan normaal altijd lekker uitslapen.. maar tuurlijk word ik wakker omdat ik het koud heb en de telefoon ging om 8 uur. verkeerd verbonden hahahhah ggrrrrr nu kon ik niet meer slapen! lig nog lekker in bedje met mijn laptoppie!
Aha, balen is dat dan he , Ik kon ook vandaag uitslapen werdt er gebeld maar eer ik beneden was , was de vogel gevlogen. Dus ben er maar uit gegaan Des te langer kan ik genieten van een vrije dag toch. Voor je het weet is het al zo ver, je blijft lekker hier rond hangen. heerlijk met lap in bed, ik krijg boven geen verbinding op moment vriendlief moet er nog naar kijken....