Goed van je Natas dat scheelt weer een zorg. Dikke knuffel voor het wachten en een kusje op je zere hoofd.
Ja natasj... nu weet ik het weer. Hier zat je! Fijn hoor, die adjunct die voor je meedenkt en er soepel over doet. Heel fijn.... Ennuh.... de komende dagen gaan heel snel voorbij (tok tok toverstokje) en dan weet jij meer... kus..ingie
hee natas, fijn dat ze goed reageerde! dat scheelt toch weer een praktische zorg, waar je je nu helemaal niet mee bezig wilt houden! liefs elfje
hey Natas, ik hoop voor je dat je morgen goed nieuws te horen krijgt! en het is toch al een keer raak geweest!hou moed meid en hopelijk is morgen je hoofdpijn ook weer over! sterkte
wat goed dat je het verteld hebt. dat maakt het een stuk minder moeilijk voor je de komende tijd. dan hoef je je daar in ieder geval niet druk over te maken. nog een paar nachtjes slapen tot donderdag.
He natasja, ik wil jullie ff heel veel succes wensen en dat jullie gauw wat wijzer worden. Ik las net dat je niet meer bij de tempkaartjes niet meer gaat schrijven dus dan hou ik je hier maar in de gaten. Veel succes! Gr patje.
pfff morgen is het zo ver... Niet zo handig dat ik nu een dag vrij heb.. ga ik heel de tijd denken.. Ik denken dat ik het huis maar ga soppen van onder tot boven.. hahahahaha
hahaha, natas! probeer inderdaad je zinnen te verzetten! en heeeeeeeel veel sterkte morgen! liefs elfje
Hi hi, Natasja heb ook nog wel wat klusjes voor je, als je je zinnen wil verzetten Zal ik je mijn strijk brengen! Heel veel succes morgen, ik duim voor jullie. Groetjes Monique
ik steek een kaarsje voor je aan vanvond! Sterkte en heel veel succes! En is je huis al helemaal spik en span? liefs nina
hahahhha zo goed als.. heb de keuken helemaal onder hande genomen... houtenblad helemaal in de olie gezet, kastjes gesopt, de koelkast.. ben nu boven bezig.. stofzuigen enz.. beneden nog afstoffen hahahaha ben afgepeigerd!
jseeeeeeeeeeeeeeeeee....... krijg ineens heel slecht geweten als ik naar mijn keuken kijk vanavond..... Vrijdag maar eens aan de slag gaan dan.... Keurig meid! super goed gedaan! Alles spik en span kan jij lekker luieren van het weekend!
Lieve Natasja, Fijn dat je huis nu weer lekker schoon is. Ik hoop dat je hoofdpijn nu helemaal over is. Vooral nu je het verteld hebt op je werk. Zal wel een opluchting zijn toch? Tja, nog een paar uurtjes... Ik hoop dat je morgen bij gyn een positieve uitslag te horen krijgt. liefs, Bibi