kijk dat is geweldig nieuws! Eindelijk een eerlijke kans voor jullie! Hopelijk is het snel raak bij jullie. Liefs Corina
Veel succes met de IUI en ik hoop stiekem ook dat het helemaal niet nodig is en dat je een heeeel vruchtbaar weekend hebt! Lenneke
Goed nieuws zeg. Go for it girl! Ik gun het jullie... hopelijk krijgen jullie via deze weg eindelijk jullie bengeltje! liefs, Moonie
Traantjes voor een blije Natas! Ik hoop van harte dat je me mag volgen voordat het circus gaat beginnen. Ik duim me te pletter voor je, geloof dat maar! Ik reserveer vast het wolkje naast me, ok? Perfect uitzicht hier Geniet van je liefdevolle weekend! Verwen elkaar maar goed! Gaat zekers goedkomen met jullie, desnoods met een beetje hulp... Dikke kus en als er iets is, weet je me te vinden he
hihihi nou laat je mij weer huilen hahahhaah thanks lieverd! ik kom graag naast je zitten op de wolk!
Hey Natas Dat is mooi dat je meteen aan de slag kunt. Ik snap de balluh niet van de medicijnen die je moet gaan slikken. Ook omdat ik dacht je toch een mooie cyclus hebt, maar dat komt natuurlijk omdat ik er helemaal nog geen verstand van heb hoe dat in zijn werk gaat. Ik dacht gewoon: eitje prikken, je doet er wat sperma bij. En klaar is Klara. hihihi, let maar niet op mij. Wacht.. ik ga weer ff voor je zingen. Always look on the bright side of life tudum tudum tudumtudumtum. Jaaah ... en nu met z'n allen... Heel veel succes, x irisje
Spannend allemaal, ik duim voor je hoor vanaf deze kant van de computer. Hopelijk mag het jullie nu eindelijk iets moois brengen. Liefs, Bibu !
Jaa ik heb je topic gevonden hihi... Ik ben zelf in de gezegende positie niet veel van de mmm te weten maar ik begrijp uit je verhaal en de reacties dat het een hele positieve dag is geweest, echt helemaal super! Ik ga heel hard voor jullie duimen! Liefs Manuela
@irisje.. idd ik heb een mooie cyclus en een mooi ei! maar om de kansen te vergroten krijg ik die clomid, meer eitjes meer kans! hihihi en de spuit is om de eisprong goed te plannen voor de insiminatie. sneppie? hihihih ik hoorde je weer zingen!
Aha ja ik snap het. Het wordt dus misschien wel een vierling! Ook in dat geval... Always look on the bright side of life tudum tudum tudumtiedumtudum hahaha irisje
Nou Natas, zit er eindelijk schot in de zaak! Maarre, voor dit weekend sturen we je eerst wel naar bed hoor Even een zijsprongetje... dus als ik het goed begrijp van IUI, dan zorgen ze ervoor dat jou ei(tjes) op springen staan en dat ze dan ook nog de Pieter van den Hoogenband en Inge de Bruin zaadjes daar op los laten? Of denk ik nu te makkelijk :-k In ieder geval: veel succes! Groetjes van Kiki