de kans op meerlingen is wel vergroot, maar dan vooral 2lingen! @kiki... ja inderdaad, ze zoeken de pietertjes en de ingetjes uit alle zaadjes en die spuiten ze hoog in mijn baarmoeder in.. dus ze hoeven niet langs slijm en baarmoedermond zeg maar.
en die kans was al groter bij mij aangezien de helft van mijn familie een 2ling is hahahah nou goed de helft, mijn oma 1 van een 2ling en ik heb 2 sets neefjes die 2ling zijn.
Ben benieuwd! Kom trouwens ook uit een enorme tweeling familie; Mn zusjes, mn tantes en de zussen van mn oma (moederskant). Allemaal vrouwen aan die kant. En mn andere oma heeft een late miskraam gehad van twee jongens. irisje gaat slapen
Heeej natas! Wat geweldig nieuws zeg! Er zit eindelijk schot in de zaak! Een tweeling, dat zou natuurlijk wel super zijn! Weten ze al ongeveer wanneer? Of heb ik daar overheen gelezen Hopen dat inge en pieter deze keer ook voor olympisch (hoe schrijf je dit hihi) goud gaan! Ik wil je in ieder geval heel veel succes wensen! KuZzziieee
eeeeh nee hahahahah het is zwak zaad dus alle beetje helpen, heeft niks met mijn zuurgehalte te maken.
Ja volgende cyclus! hihihi dus deze proberen we nog zelf (ik was namelijk al op dag 11 van de cyclus gister) thanks!
natas, hopelijk wordt het binnen de korste keren bekroond met een klein lief wezentje dat geboren is uit heel veel liefde
Ohhh goed nieuws Natas. Nou ik hoop natuurlijk allereerst dat je die clomid en pregnyl straks lekker weg mag gooien. Zul je net zo zien dat het juist in die laatste cyclus voor de behandelingen goed raak is! Maar in het andere geval hoop ik dat jullie nu heel snel aan de beurt mogen zijn, en nu nog maar negen maanden hoeft te wachten op jullie kleine hummeltje. Goed nieuws in ieder geval, dat is een goed begin! Heel veel succes, en mijn duimen draaien! Liefs Jo
Dit is wel goed nieuws Natasja! Eindelijk gaat er iets gebeuren! Hopelijk kun je dat spul snel de deur uitdoen...
Wat fijn dat de gyn meteen over wil gaat tot IUI. Ik wens je alle succes, het is je gegund meid. Ik houd dit topic in de gaten!
ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is (kleine kans hahaha) maar ik zit de dagen te tellen.. wil zo graag beginnen!
hoi natasja ik lees nu pas je positieve bericht dat je IUI gaat doen.Yessss, eindelijk gebeurt er wat!Heel veel suc6!