Hoi Natas even een vraag jij krijgt toch ook gewoon een eisprong? waarom dan clomid sorry ik krijg ook gewoon een eisprong en dan toch hoogst waarschijnlijk Clomid. Gek toch. bedankt he jennie72
he natasja, ook jij deze week vorderingen gemaakt zie ik. veel suuces met de iui behandeling als het er van gaat komen.... Karin
Ja krijg ook gewoon een eisprong. de clomid is bedoelt als extra stimulans en in de hoop op extra eitjes om zo de kans te verhogen met de iui.
He Natasja, Hoe zit je nou in je cyclus? Kunnen we al aftellen en/of duimen? Of ga je het niet vertellen.....hihi Elmo
nope hihihi ik ben in orde voor zover onder zocht is. maar ben wel blij met die extra duw in de goede richting!
Hoi Natas! Fijn dat je nu toch mag beginnen met IUI maar ik ga natuurlijk eest heel hard voor je duimen dat je een hele mooie verrassing te wachten staat deze cyclus!
Geweldig Natasja! Zal het dan eindelijk zover zijn. Ik zal heel hard voor je duimen.....duim, duim, duim,........ Liefs, Loes
Ik hoop voor je en je ventje dat het als nog spontaan gebeurd deze maand om zwanger te worden, en anders hoop ik dat met de eerste behandeling gelijk raak is. Want het heeft lang genoeg geduurd voor jullie. Me duimen draaien voor je.