Natas, ik heb je niet echt gevolgd, maar ik lees dat er schot in de zaak zit... das geweldig meis! (wie weet is het deze ronde gewoon raak, heeft een collegaatje van mij ook meegemaakt. Ze hadden de medicamenten al in huis om ermee te beginnen na haar eerstvolgende ongi... maar dat werd ze niet Kwam blijkbaar door de rust die ze die laatste ronde hadden gekregen, omdat ze daarna een handje geholpen zouden worden, ook geweldig toch!)
Krijg je voordat je aan IUI begint altijd standaard een HSG scan? En die pregnyl prik moet je die zelf zetten en is die eng? groetjes vruchtje
Natasja mag ik vragen waarom je Clomid moet slikken ik dacht dat je een regelmatige cyclus had? Ben er gewoon heel er benieuwd naar omdat ik in Maart ook naar de Gyn moet, en zit nu in ronde 20 vandaar mijn vraag.
Vruchtje24 Die hsg hoef je niet perse voor een IUI te krijgen, deze kreeg ik gewoon als 1 van de onderzoeken. Die pregnyl mag je zelf zetten of in het ziekenhuis of die eng is weet ik niet aangezien dit mijn eerste keer gaat worden. Muisje, ik krijg clomid gewoon als extra stimulatie van mijn eierstokken, hopende op meer eitjes zodat de kans groter is per IUI. Ik heb inderdaad gewoon een mooi eitje elke maand. Realtjuh, tja wie weet, heb er zelf een beetje een hard hoofd in. dank je voor je berichtje!
heb net maar ff je hele topic gelezen, en ondanks dat ik al wist dat het goed bedoelt was snap ik nu precies wat je ermee bedoelde, en tja aan de hand van hoe het bij jullie zit "mogen" wij waarschijnlijk idd niet klagen meid.... wens jullie in ieder geval ook heel veel succes en dat er in april ergens bij "ik ben zwanger"maar een mooi berichtje van je mag staan... liefs smoekie
ow lieverd toch! tis voor allemaal rot.. net zo rot voor jou als voor mij! jullie mogen zeker klagen want het is gewoon niet de uitslag die je zou willen hebben natuurlijk!
Natas, hier wordt ook heeeel hard geduimd meid. Ik hoop op snel en gezond resultaat voor jou en je man!
Hoi Dank je voor alle duimpjes! in deze cyclus zit ik op 7 dagen na mijn ei, dus nog zo'n 9/10 dagen te gaan. mijn NOD is 27 feb. Heb nu al de hele ochtend pijn in mijn buik en ik had vanacht een iniminie beetje bruin.. zegt genoeg helaas. dus ik kijk uit naar de volgende ronde zodat we geholpen kunnen worden!
Tja en net dus weer op de wc. Nee heb het niet altijd zo vroeg. vorige keer pas op dag 15 na mijn ei. maar de vorige keer vanaf dag 8 t/m 10 en daarna weer 5 dagen niet. Meestal begint het zo rond dag 12 na ei, dat komt het vaakst voor.. dit is weer zo'n uitschieter. nu maar hopen dat ik ietsje eerder ongesteld word hahahah kunnen we sneller beginnen.
Daar kom ik weer.......: Of het is een innes...... (Nee, ik ga het niet zeggen, maar ik hoop het wel).
Vind ik heel lief van je! tis stom maar ik heb me gewoon neergelegd bij de MMM dus ik wil zo snel mogelijk aan de slag hihihihi