Moet je nu al gaan beginnen met medicijnen dan natasja? Ik dacht in begin cyclus na je ongesteldheid of zo? hoe gaat het bij jou verder nu te werk dan? LIEK
Als ik bloed heb moet ik beginnen op de derde dag. Maar het rommelt al een week, dan weer bruin dan weer roze. Ik moet bellen naar de assistente als het echt doorzet. Maar aangezien het niet doorzet maar wel naar roze neigt wilde ik het zeker weten. Voor hetzelfde geld zegt de assisente dat ik er toch aan moet beginnen.
AHA, wat een berekeningen allemaal he, pffff maar goed hoe is het gegaan ? Zijn ze al doorgezet of nog niet? Wat heeft de assistente gezegt je ging bellen toch vandaag? LIEK.
yup ongesteld geworden, netjes na 29 dagen.. waar al dat gerommel voor nodig was geen idee. Ik mag op dag 5 van de cyclus (vrijdag) beginnen met clomid en dan een weekje verder (vrijdag 9-3) mag ik om 9:20 uur voor de echo en follikel meting. hehe we zijn begonnen!
He he natasja, Eindelijk zijn ze er dan. Als je er op wacht komen ze niet en als je ze niet wil dan komen ze keurig elke maand op tijd. Maar nu kunnen jullie verder. Op naar een goede eerste iui. veel liefs Lydia
Ik ben blij voor je Natas...heb je mijn duiveltjes ook meteen genomen? Hoop het meid! Jij eindelijk beginnen...Elmo eindelijk klaar! Heel veel succes met je eerste IUI meid! Dikke smakkerd, Elmo
Lieverd, ben blij dat het eindelijk zo ver is. Ik wens je enorm veel suc6 toe en hoop net als Me2 dat je eerste ook meteen je laatste poging mag zijn! Kus
Heel veel succes wil ik je wensen deze maand, ik hoop echt dat het gelijk raak zal zijn voor je, en dat je niet meer zelf in de MMM hoef te zitten. Me duimen draaien voor je. Groetjes Jolie
Heej Natas, Eindelijk geworden dan. Gelukkig dan maar voor je. Veel succes in je eerste IUI maand. Ik ga mega duimen voor je meid. LIEK.
He super! Eindelijk ECHT beginnen. Ik leef met je mee meid! Ik hoop dat je behandeling succesvol verloopt! Liefs Ester.
Hoi Natasja, Fijn dat je eindelijk kunt beginnen. Ik begin deze week aan mijn eerste IUI. Morgen naar het ziekenhuis voor een FM, zit dan op CD 7. Ben benieuwd wanneer ik de pregnyl spuit krijg en wanneer de IUI deze week. Het wordt een spannende tijd. Hopelijk hebben we allebei aan 1 IUI voldoende. Laten we het hopen. Groetjes Roca
dank je wel voor alle lieve woorden meiden! Ik tel de dagen tot vrijdag hihihi en dan nog maar een weekje voor de follikel meting!