gaat goed hier hoor! 2 pil zit inmiddels al weer een paar uurtjes in mijn maag.ik voel me nog prima! kan nog komen hoor hihihi liefs Natasja
Mijn duimpjes draaien hoor... Ik zal niet meer . Heeft namelijk niet geholpen. (Klonk waarschijnlijk een beetje vals, hihi) Liefs, Bibi
Zo meid het echte werk is begonnen zeg echt supers spannend voor je deze maand. Hoop dat je ook een mooie fliekeltje hebt groeien die een hoop aantrekkingskracht heeft op de zaadjes van vrienlief. nog 5 dagen tellen... LIEK>
klein stuiterballetje hier.. heb het af en toe flink warm (maar niet vreselijk ofzo) beetje een kort lontje, maar heb op school geen uitspattingen gehad hahahahahh zelfs nog 2 vechtpartijtjes opgelost. hihihihi nog 2 pilletjes, vanavond en morgen.. en dan is het al bijna vrijdag! joepie! nog 3,5 dag!
nog 1 pilletje! ben moemoemoe en nog eens moe hihihi heb vandaag buikpijn en rugpijn (groeit er wat? hihihi) nog even en dan is het vrijdag!
Vanavond lekker met je benen op de bank. Lekker niksen. Nog even wachten en dan gaat het beginnen.....