ja zit nu ff uit te buiken, dan duik ik lekker in de douche en dan ga ik helemaaaaaaal niks meer doen.. alleen maar tv kijken.
Spannend hoor, ik hoop het zo voor je dat het raak is, en dat je lekker zwanger mag zijn. Ik duim voor je dat wachtten/vechten nu eindelijk beloond wordt voor jou en je ventje.
duimduimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduimduim
Alles voor het goede doel he, hoop dat je snel minder vermoeid bent hoor. EN wat is het snel gegaan zeg, het is al weer bijna vrijdag.
Nou meestal als een iui lukt, dan word je zwanger.... enne als je zwanger bent, krijg je meestal leuke kwaaltjes, zoals moeheid
zo heb net ff mijn eerste hormonstertje huilbui gehad... dat lucht op hahahah bah ik ga lekker slapen..
Lieverddddd.... Tis ook zo'n gedoe he...de MMM Gooi het eruit, stort je op je mannetje en geef ons er ook maar van langs hoor (of mij, spreek voor jezelf Elmo). Ik hoop dat je je gauw beter voelt!
Lekker spuien meid! Hoort er gewoon bij. Tegen mij mag je ook uithalen hoor Heb je al twee vrijwilligers Nog 2 nachtjes meid...schiet nu echt op. Het gaat goedkomen, echt waar! Dikke kus en lekker slapen.
Hihi gelijk gepost met Prinses... Maarre, als je het precies wilt weten Elmo...het zijn er 5 Wij tellen nu voor 2 he De rest hopelijk ook snel!
thanks lieffies! volgens mij heb ik nu pas het meeste last van die hormonen. zere borsten, buikpijn en moeeeeeeeeeeeeeeee hahahahah morgen mag ik voor de echo! ben zo bang dat de IUI niet door kan gaan.