heel veel succes vandaag Natas! ik duim voor je dat je goede uitslagen krijgt meis! sterkte en een hele dikke knuffel
Hoi Meiden, Ik moest weer terug naar mijn werk en had ook nog eens vergaderingen dus ben een beetje laat. Nou goed nieuws... Met mij is er niets aan de hand, progesteron was prima, heb nooit glamydia gehad en met het zaad was er eigenlijk ook niks. Het was niet extreem veel maar genoeg om zelf zwanger te worden. De bewegenlijkheid was prima net als de vorm. Maar het aantal was lager dan normaal. Maar niet zo laag dat ik niet zwanger kan worden op een natuurlijk manier, maar is wel waarschijnlijk de reden waarom het wat langer duurd. Hij zei ook misscshien was het nu wat minder kan ook zo zijn dat het normaal wat meer is. Maar ook nog geen rede om een 2de potje in te leveren. Ik moet woensdag een HSG laten maken en dan krijgen we tot februari om het verder te proberen. (al ga ik daar wat van af proberen te smokkelen hoor, vind het dan wel lang genoeg) Al met al goed nieuws.. maar of ik er nou zo blij van ben..
Hee Natas, Ziet er toch wel goed uit hoor. Ookal snap ik wel dat je niet helemaal blij bent. Maar toch wil ik even laten weten dat zowel bij jou als bij je mannetje alles er goed uit ziet. Je had ook een hele andere uitslag kunnen krijgen, dan is dit beter Ik zou idd ook proberen er wat vanaf te smokkelen kwa tijd, duurt idd al lang genoeg. Heel veel succes meis, ik denk aan jullie Dikke knuffel van mij Liefs,
Gelukkig maar meid! Hoef je niet tussendoor eens terug om te kijken hoe het gaat? Is inderdaad wel lang tot februari. Ik wil je heel veel succes wensen. Liefs Nancy
Thanks meiden, Ja ik realiseer me ook wel dat het een goede uitslag is.. (al was het zaad ietjes minder) Is misschien gewoon de spanning. Nee ik hoef tussendoor dan niet terug.. maar ik ga daar wel wat van zeggen.. ik word echt helemaal gek als ik weer een half jaar telkens ongesteld word..
fijn dat je in elk geval goed bericht hebt gekregen over jullie vruchtbaarheid wederzijds. Nu afwachten wat het HSG brengt. Veel succes verder en ik hoop dat je niet tot februari hoeft te wachten. Karin
Hoi Natas, Ik kan me wel een beetje voorstellen dat je een dubbel gevoel hebt. Natuurlijk is het fijn dat alles goed is en dat je op deze manier zwanger kunt raken maar aan de andere kant.... Ik zou idd nog wel een keer tussendoor op het spreekuur komen Heeft de gyn het ook over het eventuel vervolgtraject gehad? Ik hoop natuurlijk dat dat niet nodig is [-o< Liefs An
Bedankt meiden! Nee daar heeft hij nog niks over gezegd. alleen dat we dan weer sperma moeten inleveren tegen die tijd. groetjes