Tuurlijk wel! Waarom zou de IUI niet doorgaan zeg...doe ff heel gauw gewoon Hij gaat zeker door....met een resultaat...daar zeg jij U tegen Duim voor je meis! Elmo
Natasja..ik reageer niet vaak in dit gedeelte, maar lees "bijna" alles wel. Wil je even laten weten dat ik aan je denk. Hier zijn de duimen ook volop aan het draaien. Liefs kwebbel
hahaha omdat als de eitjes morgen al te groot zijn ik dan de pregnyl krijg en dan valt de eisprong op zondag en dan doen ze het niet. dus toch wel een kans..
@kwebbeltje, thanks! @elmo.. ja eigenlijk belachelijk he? maar goed. ik hoop en duim dus dat ze nog niet groot genoeg zijn.
Whaaa zit ik net een heel verhaal te typen klik ik verzenden weg verhaal!@! Maar goed begrijp dat je best last heb van je hormonen hoor lijkt mij niet makkelijk. ene , je fliekels zijn zo gedresseerd door ons dat ze pas maandag hun werk mogen doen met flink wat zaadjes in de buurt. Ben je nu ook nog verplicht dagen onthouding te hebben eigenlijk , wat adviseren ze? liek
Dan nog maar ff het er van nemen vanaaf hahaha. en anders inderdaad mocht je eisprong gaan vallen toch zelf proberen zondag. wie weet met de hormonen samen wat dat voor spontane effecten geven kan. Succes tas. LIEK.
yep als de eisprong op zondag zou vallen proberen we het natuurlijk zef hihihi zou zonde zijn toch? hihihihi
het is toch eigenlijk belachelijk dat sommige zh de iui niet in het weekend plaats laten vinden. Net alsof je er zelf enige invloed op hebt. Slik je allerlei hormonen en dan kan het niet plaatsvinden omdat het weekend is. Eigenlijk zouden we een soort actie moeten starten en dan handtekeningen aanbieden aan ziekenhuizen waarbij het nog niet gebeurd. Snappen die mensen dan niet dat het al een emotionele lading heeft en dat de stress nog groter wordt naarmate je dichter bij het weekend komt....... Natas, jouw eieren zijn echt pas maandag rijp, dus het gaat zeker door......