Ja Natas...dat is heel normaal hoor! In al die keren zat ik altijd met buikpijn in de wachtruimte hoor! Je kan het zelf niet onder controle houden...en ja...dat kan moeilijk zijn (zoals in mijn geval). Denk aan je! Elmo
ben je gek, gaat nu gewoon allemaal goedkomen meid.... volgend jaar om dit tijdstip kijk je terug op een heel mooie tijd...te weten, je zwangerschap, je bevalling etc etc...
Hoi Natasja, Hopelijk morgen een mooi eitje! Laat het ons wel weten he, ben erg benieuwd! Groetjes Roca
Hee die Natas, Spannend allemaal voor jullie zeg! Ik hoop dat je morgen geweldig nieuws te horen krijgt! Maar je slikt clomid wat ik zo las, dan komt je eisprong rond dag 17 als ik het goed heb. Zit je daar zondag al op dan? In ieder geval heel veel succes morgen, en ik duim heeeel hard voor je, tis je wel gegunt! Liefs Jolan
thanks meiden @Jolan, is dat ook zo als je zelf wel een eisprong krijgt maar dit als stimulatie voor de rest van de eitjes is? kweetnie of dat uitmaakt?
Natasja heel veel succes vandaag....op naar een mooie echo. Hopelijk kunnen ze al meerdere mooie eitjes zien die gaan groeien. Volgens mij maakt het niet zozeer uit of je clomid gebruikt voor extra stimulatie of als je het moet gebruiken voor uberhaupt een eisprong. Maar iedere vrouw reageert toch verschillend op de clomid dus het is toch afwachten hoe snel het groeit. Ik heb dezelfde behandeling als jou gehad en de ene cyclus verschilde ook nog van de andere cyclus hoor, zelfs met zelfde dosering clomid. Groetjes, Eva.
Nouja maakt ook niet uit. Ik hoop dat je een wonder ei mag hebben en dat hij maandag pas aan de beurt is en niet eerder Heel veel succes Natas, wij duimen voor je!
hoihoi! We hebben maandag IUI! joepie de poepie! Ik had links al een flink follikeltje zitten van 22 mm. rechts zaten er ook 3 maar die waren niet zo groot. Mijn baarmoederslijmvlies was 7,5 mm en die moet 10 zijn, dus het is allemaal op tijd! morgen avond om 22:00 de pregnyl laten zetten en dan maandag tussen 12 en half 1 de IUI Ik ben blij! stuiter stuiter!
Wat een super nieuws zeg! Ik ben echt super blij voor jullie...alleen maar goede berichten vandaag! JOEPIE! Zet hem op eitjes...hup zwemmen zwemmertjes!