Oh Natas dat is geweldig nieuws! He he eindelijk is het zover! Succes met je pregnyl en ook vast voor maandag!
Hé natas, super dat je maandag de iui hebt. ik ga heel hrad voor je duimen dat het lukt. veel liefs lydia
Wow hier ook goed nieuws zeg supers dat het maandag gebeuren gaat geen verloren kansen gelukkig..... Succes morgen met je pregnylspuit... LIEK
YEAHHH meid, super goed nieuws dit! Ik blijf je op de voet volgen, en non-stop duimen dat het deze maand raak is! Liefs, Natasja
Wauw, gelukkig dat het gewoon door kan gaan! En nu maar hopen dat het een mooi sinterklaascadeautje zal worden. Groetjes van Kiki
Gelukkig meis, dat gaat de goede kant op! De eerste de beste dan maar. Spannend hoor, ik leef met je mee.
Dat is zeker heel goed nieuws, ik hoop dat het goed zal blijven gaan met het fantastische nieuws en dat we je snel kunnne feliciteren. Liefs Jolie
Wauw zeg dat gaat goed en snel......vanavond dus de pregnyl erin jassen....je kunt het! en dan maandag de IUI....dan mag je al op het wachtbankje en gaan hier hard de duimen draaien....fijn weekend meis! Groetjes, Eva.
Hoi Natasja! Ik heb nog nooit eerder in je topic gereageerd maar heb je altijd op de voet gevolgd. Ik wil je nu dan ook heeeeeeeeel veel succes wensen voor aankomende maandag! Het is jullie zo gegund!
He NAtas wat hoor ik nu? you go girl! supper zet hem op en straks lekker zwanger! ik doe maa reen schietgebedje voor je! Ik gun het je van harte [-o< jennie72