@ Natasja....Heel veel suc6 vandaag! Duim voor je! @ Lieke.... Vandaag testen? Wie weet.... Suc6! Liefs Marjo
Wow eindelijk dan vandaag natas. Ik denk aan je en kom vanavond even lezen hoe het is gegaan met jou en je hubbie. Liek.
Heel veel succes vandaag! Ik ga duimen dat er een super zwemmer tussen zit die wel met jouw eitje wil aanpappen.
thanks meiden! ben net thuis van mijn werk. Ik ga nog ff douchen hahahahah (vind dat altijd wel fris hihihihi) en dan gaan we naar het ziekenhuis. Potje inleveren vanmorgen is hem gelukt (helemaal allenig hihi ik moest werken) nu maar wachten of er genoeg zijn! spannend!
nou gedaan. nu maar duimen! Beetje teleurgesteld met de aantallen. ze hebben de grens van 500.000 goede zaadcellen in het kwakkie wat ze terug stoppen en wij hadden er 600.000. Verder zitten er natuurlijk ook wat minder goede bij enz. Ik probeer zo positief mogelijk te zijn natuurlijk maar ik ben ook wel realistisch. Heb nu buikpijn en ben een emo etertje geloof ik hahaha we hebben net lekker patatjes gehaald
He natascha, Hier word ook voor je geduimd! Rustig aan, leker genieten van het weertje? Liefs Schaapje