het is al niet best er voor hihihi 4,8 mil was het.. best veel minder goed zaad dus. snap dus echt niet dat we nog voor 6 maanden zijn weggestuurd toen. inbrengen was appeltje eitje.. voel je niks van!
Wat raar dan eigenlijk dat je met deze uitslagen nog een half jaar weggestuurd bent na dat je al zo lang bezig was met zelf proberen. Maar gelukkig ben je nu goed geholpen hoor , hoop dat dit je het gewenste resultaat zal gaan geven. Ik duim voor je hoor... Fijn dat inbrengen zo goed gaat zonder pijn. Liek.
heb nu echt een dippie helaas. ik zit mezelf behoorlijk in de weg.. kan alleen maar denken dat het niet gelukt is (stomme lage aantallen) heb op dit moment niet veel aan mijn moeder (kan ze niks aan doen want ze is zelf in de put en mijn vader is er voor haar natuurlijk) maar mis dat nu enorm. ik kan me verhaal niet goed kwijt aan anderen omdat de meeste mensen er niks van snappen en ik heb het gevoel dat ik van iedereen alleen maar positief mag zijn terwijl de uitslagen ronduit slecht waren.. al vanaf vrijdag buikpijn waar ik echt niet goed van wordt af en toe.. nu ook nog eens zere been (vochtophoping ofzo) ik trek het gewoon ff niet en wil eigenlijk alleen maar huilen (doe ik niet want dat heeft geen zin)
Tuurlijk mag je dippie hebben. Je omgeving heeft lang nie zo goed zicht hoe of wat dat we hier hebben. Je bent nu geinsimineerd met het minimale wat nodig is. Tis een tegenvaller kan mij voorstellen tis ook niet niets om elke keer rot nieuws te hebben. Liek.
O lieve Natas, natuurlijk mag jij ook een dip hebben. Ik snap ook dat het een ontzettende tegenvaller moet zijn geweest, dat de aantallen niet hoger lager. Deze wachtweken zijn natuurlijk ontzettend spannend en je probeert dan overal hoop in te ontdekken, alleen dat kan nu niet in de aantallen (voor je gevoel). Lieve Natas, je krijgt van mij een dikke knuffel!
Lieve Lieve Natas, Ik begrijp je gevoel ontzettend goed meid! Je hoopt zo dat je op rozen loopt als je de inseminatie hebt gehad...en dat valt dan vies tegen. Hoop en angst leven stijf naast elkaar..je staat machteloos en kan alleen maar afwachten. Inderdaad begrijpt bijna niemand je...dat valt dan ook vies tegen. Huilen mag, dat mag altijd..en het helpt wel, het lucht op! Wij zijn er voor je, hier! De uitslagen vielen tegen...klopt... Kan er niks ander van maken. Ik hou hoop...jij ook? Heel veel liefs, Elmo
lieve natasja, ik ken je gevoel je hoopt en je weet niet of het mogelijk si. huilen lucht op kan ik je vertellen. Ik hoop met je mee en ben voor je aan het duimen. veel liefs lydia
thanks meiden. ik wil gewoon niet huilen, vind dat zielig voor mijn mannetje. Maar eerlijk gezegt zou ik op een vliegtuig willen stappen en lekker op vakantie gaan hihihi helaas kan dat niet
Kan mij voorstellen dat je even lekker op vakantie zal willen. Het komt vast goed met je mannetje. samen zijn jullie sterk en de liefde overwint. dikke kus. LIEK.
Je mag best huilen hoor lieffie. Ik kan best begrijpen dat je je zo voelt. Wachten is en blijft moeilijk en tuurlijk had je gehoopt op een beter percentage. Ik geef de hoop echter nog niet op hoor. Ook jullie geduld wordt vast snel beloond! Ik denk aan je lieverd. Dikke knuffels en kus
hey meisje..! wel postief blijven he, je hebt maar 1 goeie zwemmer nodig..! enne uithuilen mag best hoor, lucht echt wel op dan..! succes, dikke knuf van bianc
Hoi Natasja, Ik begrijp precies hoe je je voelt. Als je eenmaal aan IUI begint, dan heb je er heel veel vertrouwen in, je wordt eindelijk geholpen. Iets waar je al lang naar uitgekeken hebt. En dan is de teleurstelling heel groot, dan de uitslag zo tegenvalt. Deze dip heb ik vorige week, een paar dagen na mijn IUI ook heel erg gehad. Huilen lucht bij mij in ieder geval veel op. Natuurlijk moet je positief blijven en hopen op een wondertje. Maar soms worden de emoties je allemaal te veel. En je hebt gelijk, in je omgeving is eigenlijk niemand die het snapt. Ze proberen je wel te steunen, maar hebben misschien geen idee wat je allemaal door maakt. En hoe heftig dat vaak is. Daarom heb ik zo blij met dit forum. We maken allemaal bijna hetzelfde mee en hebben daardoor ook steun aan elkaar. Ik zit naast je op het wachtbankje, we hebben nog minder goede zwemmers, maar ergens hopen we op een heel groot wonder. Dinsdag kan ik testen, ben benieuwd. En anders hopen we dat de zaadkwaliteit de volgende keer gewoon beter is, zodat we wel nog een paar keer IUI kunnen proberen. Heel veel succes he, en laten we duimen op een wordertje! Liefs Roca
He Natas, ik snap dat je ontmoedigd bent door de aantallen maar je kansen zullen keren hoor! Succes met wachten, het valt niet mee he. Dikke knuffel meid!
he natas, balen zeg dat die uitslagen zo tegenvielen. het is inderdaad zo dat iedereen altijd positief doet, omdat dat ook houvast biedt. maar je hoeft niet altijd weer door te spurten en in de toekomst te leven. nu baal je er verschrikkelijk van en dat is heus niet zo maar van de een op de andere dag over. heel veel sterkte. knuffel even met je mannetje en ik denk aan jullie. liefs, dorito