zit nog braaf te wachten, heb helaas af en toe een beetje buikpijn. is niet goed denk ik. liefs natas
Niet denken natas, je moest eens weten wat ik voor een buikkrampen heb gehad vorige week. en nog steeds. Het lijkt wel of ik ongesteld moet worden zo erg. ff een opkikkertje hoop ik voor je....LIEK.
ik weet ook wel dat het ook kan horen bij zwangerschap hihihi maar na die uitslag van het zaad heb ik er een hard hoofd in.
Kan mij voorstellen maar er hoeft er maar een de winnaar te zijn. --------------> O Maar je mag ook wel eens niet optimistish zijn hoor meid... ik blijf je steunen. Liefs Liek.
He Natas, ooohhhhhh....hou je het nog een beetje uit? Word al zenuwachtig van het lezen van de berichten. Heel veel succes....En hier word er super voor je geduim draait. Liefs Schaapje
Kop op meid...ik begrijp je onzekerheid echt als geen ander hoor. De wonderen zijn de wereld nog niet uit meis! Hele dikke smakkerd Natas! Elmo
ik merk dat ik nu erg emo ben. ken mezelf niet zo erg hhihihi Zat net in de auto terug van de sportclub en dan overvalt het me gewoon, ik voel tranen prikken en ben dan zooo moe ineens. getsie.. kan ik weer ff normaal worden
Ach net zo veel als iedereen toch? ik kan er ook wel een paar opnoemen die van mij nu wel eens aan de beurt zijn. gun het iedereen! maar mezelf toch ook wel.
Nou meis...ik weet het niet zeker.... Ik voel het niet aan mijn water... maar hoop dat mijn duimjes genoeg zijn om jullie droom uit te laten komen hoor! Je bent echt een supermom...weet ik zeker! Liefs Elmo'tje
haha ja ik weet precies wat je ermee bedoelt hihi.. nav mijn vorige reactie een paar weken terug geloof ik Ja begin al wat vruchtwater op te bouwen geloof ik
Ja idd 2 weekies geleden ofzo, toen zei ik nog, das knap! want toen had je nog geen water! niet zulk water in ieder geval!