He Natasja, Ja een weekje wachten is voor nu nog erg lang he! Op de dag dat jij kan testen, verwacht ik mijn door clomid gevoedde ei. Laat het een goede dag zijn! Geduld, wat een mooie woorden schreef je! Olga
Ik denk dat een heleboel meiden jou ook op het lijstje hebben staan. Ik in ieder geval wel. Dikke kus, nog maar een aantal daagjes!
Spannend meid tis toch nu al over een week heen je dagen zijn geteld, hopelijk naar een posi test. zolang je geen bruinverlies hebt is het toch goed he....? Zo ben je gewend een ongesteldheid al ruim van te voren te starten met spotting. LIEK
hey meiden thanks for the support! @liek, zit op dag 8 en tot nu toe geen bruin te zien gelukkig. Komt soms ook pas laat helaas, dag 13/14. vorige keer dag 7, maar de keer daarvoor pas dag 14 na ei. Maar ben blij elke dag zonder bruin!
Ik dacht ook, laat ik eens vragen hoe het met de spotting is. Hoeveel dagen zit je nu dan precies na je ei?
hihihi, sorry natas, niet goed gelezen........ Dat roep ik de hele dag tegen mijn leerlingen: Wel goed lezen he! Hihihi, doe ik het zelf ook niet.
@Natasja, bye the way dit was dus de eerste keer voor mij in 21 rondes dat ik een keer geen bruinverlies had hihi... Toen ik eenmaal bruinverlies zag wist ik altijd ya sure game over, maar nu is het een keer niet zo Komt helemaal goed meis!