Nog een paar daagjes lieverd. Trek je het nog een beetje? Ik blijf me sufduimen voor je. Ik wil gewoon dat Natas ook een walvis wordt! Kus
nog wel een hele week! Maandag is het dan wel 2 weekjes geleden, maar heb zelf altijd een lutheale fase van 15/16 dagen, dus wil tot woensdag wachten als er niks komt. weet niet of ik maandag al een test kan doen? kan vast wel maar je snapt wel wat ik bedoel.
Nou spannend Natas snap ook wel wat je bedoeld en hoop dat je het ook volhoudt....kan me wel voorstellen dat je zekere voor onzekere wilt nemen en tot woensdag wacht....Volgende week woensdag moet een mooie dag worden (mijn vriendin mag dan ook testen na 1e ivf, dus heb al besloten (!) dat het een mooie dag wordt! Succes met wachten nog, Eva.
Ik lees vaak mee en tis tijd om nu weer ff een berichtje te posten; Natasja...wat spannend allemaal! Hoop dat je volgende week (meende te lezen ma/woe) een positieve test in je handen hebt meid! Liefs Nollie
Hihi, ik wil ook graag iets zeggen. Maar weet niet zo goed wat, want alles is al gezegd! Ik denk aan je Natas!
Ik weet ook nie meer wat te zeggen, behalve dat ik ook heeeeeeeeeeeel graag met natasja wil zwemmen in de zee. liek.
Ik weet het nog goed, ik kon het testen niet laten...Mede doordat ik ook al een vlaag van misselijkheid had gehad die middag... De eerste test was 12 dagen na inseminatie En dan ga je je in ene dingen afvragen. Tja wat kan Pregnyl doen? Want daar zitten natuurlijk zwangerschapshormomen in... Heel wat af gegoogled, maar 14 dagen na de Pregnyl injectie kun je bij IUI (IVF/ICSI is nog wat anders) geen positieve test krijgen door de Pregnyl. Heel veel succes en sterkte de komende week! We denken aan je!
hahaha ja heb inderdaad ook heel wat gegoogled, tis natuurlijk maar 5000 eenheden en 1malig. nou we zien het wel! ik probeer ieder geval die 14 dagen aan tehouden. hihihi liefs natas