spannend natas ik duim voor je wanneer kun je testen? Sorry niet goed en alles gelezen. Ben weer terug van weg geweest
Oh Natas, wat is het toch spannend. duim voor je dat je woensdag een posi test hebt meid. En dan natuurlijk bij ons in de zee zwemmen . Veel liefs Lydia
Haaai jackie! welkom terug! Ik kan maandag inprincipe testen, maar wil iets langer wachten! de rest van de meiden, jullie zijn top!
Helaas.. zoals ik zelf al dacht.. net stond ik pizza deeg te maken en dacht.. hmm weer afscheiding *pssshht* als een soort straaltje. ik gelijk naar de wc.. helaas bruine slijm propjes (sjorry voor de vieze praat zo voor etens tijd) niet veel, maar 2 kleintjes.. maar prompt begint ook de buikpijn. ik beschouw het nu helemaal als mislukt. Hopelijk valt de 2de iui na mijn engeland trippie met school of er nog net voor, als ik veel eerder ongesteld word ofzo.
Oh nee! Dit mag niet gebeuren. Ik hoop dat het alsnog wegblijft en dat dit dan een voorbode van de innesteling is.
Ik hoop dat het niks betekend hoor! De hoop nog niet opgeven inderdaad...zelfs met rood kan je zwanger zijn Ik duim stug nog even door hoor! Elmo
He verdikkeme meis.....maar ik ben errug eigenwijs en ga stug door met duimen.......het is nog niet verkeken hoor.... 8)
Spannend zeg! Ik duim ook voor je, dat het niets betekend en dat je toch positief mag gaan testen! Liefs maamaa
Voor jullie waarschijnlijk makkelijker dat doorduimen dan voor mij Vind het lief hoor daar nie van! ik bereid me voor op de 2de ronde clomid, mag ik op reis slikken ghehehe arme leerlingen. ik ff toch ff gehuild hoor. heel piep eventjes.
lieve natas, ook ik blijf nog even duimen dat het toch raak mag zijn. sluit me bij Elmo aan. veel liefs Lydia
Tuurlijk lieverd...je hoop is aan het begin van de rit zo groot..en bij elke gelegenheid die je krijgt wordt die hoop minder. Heel veel succes Natas!
Tuurlijk mag jij een traantje laten, das niet meer dan logisch. Als je zo'n heel traject ingaat, dan krijg je toch ook meer hoop. Je word geholpen, misschien dat....en dan toch weer dat bruinverlies....daar gaat je hoop wel van wankelen hoor lieverd. En voor ons is het makkelijk praten he....jij moet er doorheen. (maar toch duim ik nog even door.....) Knuffie meis.....
is ook zo! waar andere (ahum elmo bv) de kracht vandaan haalden.. mag ik dat adres? want ik ben een beetje een muts geloof ik.
Oow meis wat naar toch...Hier draaien de duimen ook voor je [-o< En dat je even hebt gehuild dat mag hoor het is ook niet niks, het hele gebeuren en toch de hoop hebben. Ik geef je een dikke *cyber* knuffel. Liefsssssss
Nee joh gekkie.....je bent echt geen muts hoor.... Het is voor ons nog een vrij nieuw paadje....en dat moet ff wennen...we willen gewoon graag meteen resultaat... Mijn motto is ....ff flink snotteren en weer doorgaan.... En niet zo gek dat je een beetje meer emo bent he...al die hormonen...ppff...daar ga je wel van snotteren hoor...
Ook ik blijf stug doorduimen hoor voor je...en ook al is het moeilijk en denk je..ja, jij hebt makkelijk praten...Probeer toch positief te blijven denken meid! Liefs Nollie