Drukke dag dus. Lijkt mij ook grappig om de gezichten bij de namen te zien. Ik ben ook altijd zo benieuwd naar de foto-albums. Ik ga nu naar een verjaardag, ik spreek je later.
Lieve Natasja, Ik ga nu ook beginnen met duimen voor je en hoop dat je NIET ongesteld wordt. Ik heb vandaag de teleurstelling gehad en ben ongie geworden. Echt heel gemeen 2 dagen te laat, nog een hoge temp gister bruinverlies en vandaag echt bloed erbij was er echt verdrietig om. Dacht echt dat het dit keer raak zou zijn en waarom weet ik niet. Veel plezier in Engeland p.s. sinds ik clomid slik heb ik 1 dag voor mijn ongie bruinverlies wanneer is je nod? gr vruchtje
hey meid, wat balen dat je ongesteld bent geworden Mijn Nod.. tja ik denk woensdag. als mijn cyclus gelijk blijft aan normaal. Ik heb altijd bruinverlies, soms wel een week van te voren. dit keer ook helaas al op dag 9 na ei begonnen. ik hoop dat engeland er nog in zit! daarom zo laaaat mogelijk ongi worden als het dan toch moet!
Ja hopelijk wordt je het helemaal niet. Maar denk je omdat je nu IUI hebt gedaan dat de teleurstelling groter is voor je als je ongesteld wordt? Zou ik me heel goed kunnen voorstellen hoor! Waarom zou je anders niet naar engeland kunnen dan? En dat bruinverlies bij jou zegt nog niets gelukkig hoeft echt geen voorteken van je ongesteldheid te zijn. Het was niet mijn bedoeling om je onzeker te maken. gr vruchtje
Ow maar ik ben niet zwanger hoor! ik heb me daar allang bij neer gelegd, bruin verlies is bij mij wel een teken dat mijn menstruatie er aan komt, ik heb dit altijd dus ik heb mijn teleurstelling al verwerkt. Nou als ik vandaag of morgen ongesteld word dan valt mijn echo enz in die week, kan dan dus niet meer. als het morgen word dan valt de IUI in het weekend dus kan het niet door gaan, daarom hoop ik op maandag of later!
Oké begrijp je. Heel goed van je dat je zo positief blijft dat is ook het beste. Ik weet ook zeker onze tijd komt echt wel alleen wanneer is nog even afwachten. Ik blijf je topic zeker volgen. gr vruchtje
nou van de week was ik wel down hoor, baalde behoorlijk! ook wij komen wel aan de beurt he vruchtje24
Zeker weten dat wij ook aan de beurt komen en volgens mij lopen we qua aantal cyclussen een beetje gelijk. Logisch dat je daar down van was je moet het even verwerken en dan weer op naar de volgende ronde. Fijne avond in iedere geval gr vruchtje
Lieve meiden, Natas en Vruchtje, Balen balen balen zeg! Natas...het is nog niet voorbij hoor! Ik wil je geen valse hoop geven en snap dat jij het niet meer ziet zitten maar.... Er is nog geen bloed! Dikke kus voor allebei! Elmo
Nog 1 dag dat het bloed in ieder geval weg moet blijven. Ik duim nog even door. Hou je ons op de hoogte?
natas, duim nog steeds dat je nog niet ongesteld gaat worden. ten eerste omdat je zwanger mag zijn en ten tweede dat het als je het dan moet worden later wordt zodat je tripje engeland gunstig gaat vallen voor je. Ik vond het leuk je ontmoet te hebben. groet LIEK.
Mijn engeland tripje is in ieder geval veilig nu. als ik het vandaag word, dan kan ik gewoon mee, alleen als ik het vandaag word dan val de IUI in het water helaas.. dus nog 1 dagje binnen houden! dan mag het van mij losbarsten!
Ohh Natas ik hoop zo dat je mee kan op je eigen reisje en dan vooral om de reden dat je toch zwanger blijkt te zijn. Liefs Irisje
Je was me te snel af. Je kan dus mee. Idd nog even binnenhouden en dan op naar de tweede kans. Ben je zowiezo niet zwanger? Heb je getest?
Mijn lijf voelt net als altijd, ik weet dat het niet alles zegt, maar de buikpijn, het bruin, het afnemen van de zere borsten.. als ik nu wel zwanger ben, dan is dat wel heeeeel gek! zou het anders willen maar tis niet anders. Volgende ronde (hopelijk) weer een kans! Kijk er weer naar uit!
Ik kan wel mezelf voor de gek gaan zitten houden maar daar heb ik helemaal geen trek in. Ik kijk vol goede moed (positief toch? ) uit naar de volgende ronde.
Oohh Natas praat me niet van heel gek. Ik denk al een week dat ik ongesteld ga worden. Had 5 dagen lang een lagere temp dan voor ei. Geen gevoelige borsten. Ik val af. plattere buik dan voor ik moet menstrueren. en zie mijn album, vrijdag echo.