hij blijft posi en geen bloed! joepie! jeetje dat kan toch wel wat worden dit Iris! ik snap wat je bedoelt, als mijn lijf me in de maling neemt is dat mooi hahahhahah maar ik ga gewoon van het ergste uit.
Sorry, ik snap het niet. Je twijfelde toch of als je de iui zou missen, mee zou gaan naar Engeland. Of heb ik het nu niet begrepen? Hoezo is het dan veilig nu? Heb je nog geen bloed gehad vandaag?
nee hehehehe, ik kon niet mee naar engeland als ik te vroeg ongesteld zou worden, want dan viel de IUI precies in die week. Nu is mijn ongi er nog niet, en valt de echo pas na de engelandreis (we komen donderdag terug) dus valt de IUI na engeland. Maar... hahahah als ik het wel zou worden vandaag, valt de IUI op zaterdag of zondag en dan doen ze het niet. Maar ga ik wel gewoon naar engeland. geen bloed gehad, alleen weer bruin.
Ok, nou snap ik het. Bedankt voor je duidelijke uitleg. Ik blijf nog even stug doorduimen. Dan valt de iui na het weekend.
tis ook een heel gereken.. vind ik dus niet leuk want wil er niet zo bezig zijn. maar goed.. helaas moeten we wel rekenen aangezien het niet echt natuurlijk kan.
Helaas pindakaas! Je weet wat men zegt: Als je er niet te veel mee bezig bent, dan lukt het vanzelf. Gaat lekker makkelijk he, hoe kun je er nu niet mee bezig zijn!
Natas je houd het wel spannend zeg! Hoop voor je dat deze ronde toch lukt....zou een leuk vervroegd verjaardags kadootje zijn! Ik duim voor je
Hey Natas, Ik hoop ook echt dat het is gelukt hoor! Wat het nog leuk gisteren? Vond het leuk om je te zien, ben alleen nog steeds beniewd waarom je me zo bekend voorkomt, lol. Liefs, Elvira
hahaha gekke meiden. ben vanmorgen wakker geworden met vreselijk hoofdpijn en misselijkheid, dus ben een dagje tuis gebleven. Lig nog in mijn bedje en ga er voorlopig niet uit bleh. Ik ben net ongesteld geworden zoals ik al dacht ghehehe niet zo negatief gedacht dus. Engeland gaat door want de echo valt op vrijdag (goede vrijdag) en ik kom donderdag terug. Alleen valt de IUI op 2de paasdag (als het net als vorige loopt).. ze kon me niet vertellen of ze dan de IUI doen. dus ben bang dat deze rond voorbij gaat. Liefs Natasja @elvira misschien hebben we op dezelfde middelbare school gezeten?
Shit shit shit zeg...meer kan ik er niet van zeggen! BLEEEEEH Vind het echt meer dan balen voor je, ondanks dat je zelf al zo'n gevoel had. Dikke smakkerd!
Tjee, zeg. Balen dat je ongesteld bent geworden gelukkig heb je zelf er veel rekening mee gehouden. fijn dat je tripje engeland veilig is gesteld. Maar weer balen dat het nu nog onzeker is of je deze cyclus weer IUI krijgt mbt gesloten afdelingen. moet eigenlijk verboden moeten worden. sterkte met je hoofdpijn en misselijkheid.. liefs liek
Lieve Natas, Wat jammer dat de gearriveerd zijn zeg! En nog erger om te lezen dat de volgende maand iui onzeker is ivm pasen. Dit hadden ze bij mij in het ziekenhuis ook rond de kerstdagen. Ik vind dit eigenlijk ook belachelijk, maarja! Meid veel sterkte en duik nog even het lekkere zonnetje in! Liefs Ster
Hé sh*t zeg je bent ongesteld geworden! Ik had toch nog stille hoop voor je hoor! Ik vind het wel zwaar bout voor je dat ze met Pasen dicht zijn jullie zh, begrijp ik uit al de verhalen...betekent dus dat daardoor een ronde wordt overgeslagen...Grrrr! Je reisje naar Engeland gaat nu nog door geloof ik, das wel positief dan! Wanneer ga je weg... Lekker in je bedje blijven liggen hoor meid! Liefs Nollie
Hey Natasja, De eindelijk gearriveerd? Ik hoop stiekem toch nog hoop voor je. Maar je kent je lijf zelf het beste he, dus "fijn" dat het voor jezelf al duidelijk was dat de eerste IUI mislukt is. Je tripje naar Engeland gaat lekker door. Nu maar hopen dat de 2e IUI ook door kan gaan! Liefs Roca
@Nollie, helaas geen duidelijkheid of ze open zijn, kon ze geen antwoord op geven @roca ghehehe hopen mag, maar met al dat bloed is het toch echt game over