hahahahah vandaag helaas weer hoofdpijn (knalde keihard met mijn hoofd nog tegen de deur dus het werd erger) Moest ook een gaatje vullen bij de tandarts. heb ook mijn medicijnen weer opgehaald vandaag, mag vrijdag weer beginnen. super stoer voel ik me nog niet hoor. groetjes Natas
Goed zo Natas...en ben blij dat je je nog niet super stoer voelt...je moet het toch ff een plekkie geven! Schouders er onder en weer gaan met die bana... eieren
Natasja ik vond bij IUI dat je ook al snel weer bezig was....huppatee aan de clomid pillen.....ik duim hard voor je dat deze ronde jullie meer geluk mag brengen! Groetjes, Eva.
Wat gaat dat lekker snel achter elkaar zo meid, ik wil je een hele fijne werkweek naar engeland toe wensen en dat je maar een mooie paasei mag broeden. LIEK
Veel plezier in engeland! Ben je dan ook niet online, of kom je af en toe spieken. Ik zal je gezelligheid missen! Tot volgende week!
Nope niet online, heb overdag in ieder geval geen tijd. en 's avonds zitten we pas rond 7 uur half 8 weer in het hotel dan nog eten en dan lekker pitten. zal ook wel geen internet zijn in de buurt. Morgen eerst nog feestvieren, ben over 45 minuutjes jarig