Natajs..... het had idd slechter kunnen zijn, maar ook ben je teleurgesteld dat snap ik.... waarom niet, na zoveel keer.... ik heb er ook geen antwoord op, maar wil je hiermee wel even een grote schouder aanbieden en een dikke knuf geven.
Daarvoor plaatste ik mijn bericht niet hoor gekkie Je hoopt dat het bij jezelf toch allemaal toppie blijkt te zijn en dan is iedere "afwijking" niet fijn om te horen. Op zich is het na een jaar toch ook wel prettig om een oorzaak van het niet lukken te horen, al blijft het niet leuk om een oorzaak te hebben. Mij geeft het een stukje rust dat we vanaf nu geholpen worden. Ik blijf er vertrouwen in houden; we hebben iig nog een aantal kansen voor de boeg! En jij hebt nog meer kansen, dus dat komt helemaal goed meid. Ik geef je even een potje geduld...hoop dat je er niet veel van nodig hebt Je kunt het meis! Keep the faith! XXX
Weet ik, maar lag gister in bed te denken.. lekker ondankbaar vond ik mezelf en jij zulk naar nieuws (jaja jullie gaan soms echt mee in het koppie!) Komt goed Elvier, we gaan samen (met de andere meiden ook natuurlijk, maar we gaan al zo ver terug samen!) voor die dikke buik!
Natasja, ieder huisje zijn kruisje.. Ik snap dat je even weer bedenkt dat je niet 'mag' klagen, maar dat vind ik niet nodig... Zoals elvira al dapper zegt.. Je mag je niet schuldig voelen over hoe het bij een ander is. Ik heb er ook even meegeworstelt dat ik vrij snel zwanger was, omdat ik veel meelees op dit subforum.. Je vind het eigenlijk oneerlijk. Ik kan me voorstellen dat je wel even baalt dat er geadviseerd wordt om door te gaan tot februari! Maar ik bedenk me net... misschien omdat jullie weten dat alles in principe oke is, je meer vertrouwen hebt in jezelf... Succes lieverd, gun je het zo ontzettend!
He Natas, Wat een goed nieuws van de onderzoeken! Gelukkig maar! Veel sterkte met HSG, laat je niet teveel afschrikken van alle verhalen hier! Je slaat je er vast doorheen Tja, tot februari wachten vind ik wel meevallen. Wij kregen te horen dat we een half jaar moeten wachten (= tot maart) terwijl het zaad niet van goede kwaliteit is... Met behandelmethoden hebben wij minder kans dan spontaan zwanger worden op dit moment zegmaar... Dus zolang je nog meer kans hebt om spontaan zwanger te worden dan adviseren ze volgens mij om te wachten met behandeling. Het is niet leuk en lijkt lang, maar van de andere kant.... Als het nou wel spontaan gaat lukken dan is het heeeerlijk natuurlijk! Ik begrijp je wel hoor; het duurt gewoon veel te lang he Heel veel sterkte meid, hou ons op de hoogte!
veel succes woensdag Natasja. fijn dat de zwemmers eigenlijk wel goed zijn. geeft geen aanleiding in ieder geval dat je niet zwanger kan raken. ik snap dat je heen en weer geslingerd wordt door al je gevoelens, van hoe gaat het nu verder en februari lijkt nog een eeuwigheid. hopelijk hebben jullie nog wel plezier in het klussen. dat is wel fijn. heel veel sterkte. houd vetrouwen. de uitslag ondersteunt dat ook.
He Natas Ben blij dat er geen afwijkingen gevonden zijn. Wel naar dat er minder zaad aanwezig was. Ik vind het heel fijn voor je dat er nog kans is om via de natuurlijke weg zwanger te worden voordat je je moet onderwerpen aan allerlei zware procedures. Daarentegen kan ik me zo goed voorstellen dat je naar vind dat je pas in februari terug mag komen, maar dat is alleen bij geen resultaat toch? Dus er is zeker hoop. Heel veel sterkte met het HSG, ik ga echt zo ongelofelijk hard voor je duimen dat de rook eraf vliegt! Heel veel sterkte meid en houd hoop! Dikke knuffel!
Veel sterkte en succes a.s woendag! Laat je weten hoe je het ervaren hebt?? Ben zoals je weet er mee bezig in het koppie, nu de rest nog...
Hoi Natasja, Heel veel sterkte woensdag en dat 't maar heel snel raak voor jullie mag zijn. Een dikke knuffel, xxx Sophie
hey Natas ...ik wens je heel veel toi toi toi toe voor a.s Woensdag ....wel fijn om te horen dat er verder geen bijzonderheden waren ..ik duim voor je meid knuf asjuh
hihihihi Ik zit me gewoon telkens voor te stellen hoe het zal zijn... totaal nutteloos maar goed. hihihih gewoon maar doen.. ik merk het vanzelf wel.
Heej natas... ze gaan woendag dus een HSG bij je doen? Wat moet ik me hierbij voorstellen? Heb het al n aantal keer bij topic vruchtbaarheidsbehandelingen voorbij zien komen, maar nog nooit ergens gelezen wat het is.(ook nooit naar op zoek geweest) in ieder geval superveel succes KuZzzz
Ze gaan doormiddel van contrastvloeistof een baarmoeder/eileider foto maken. dat wordt als het ware in je baarmoeder gespoten, ze gaan ze na of alles toegankelijk is van binnen. geen verklevingen enz. Je eileiders worden een beetje doorgespoten hierdoor. groetjes
ok... nou maar hopen dat je daarna supervruchtbaar bent Succes! Enne tis voor een goed doel he KuZzzz