Oh echt? Ik zag dat je jarig was deze week! Alvast gefeliciteerd! Als ik om 00:00 uur nog online ben, feliciteer ik je echt!
Lieve Natas, Fijne verjaardag! Gefeliciteerd! Ik heb speciaal een topic voor jou geopend in de lounge. Nu feliciteer ik je met je verjaardag, de volgende keer (hoop ik) voor ander geweldig nieuws. *Smak, smak smak*
Gefeliciteeeerrrdd! Enne veel plezier in engeland met je hormonstertjes (pfff ken het gevoel, nu ook last van hihi) kuZzzz
Natas Gefeliciteerd! Speciaal voor jou een verjaardagsconcert! {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|= {|=
Van harte proficiat met je verjaardag Natasja!! Hou die hormonsters eronder hoor....jij bent de baas! En hopelijk krijg je over een tijdje 'last' van ander soort hormonstertjes! Fijne tijd in Engeland.............God shave the Kween ! Groetjes, Eva.
Lieve Natas, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid! Ik hoop op nog vele gelukkige drukke jaartjes voor je hoor Dikke smakkerd, Elmo