gheheheh grappenmakers! hahaha Komt goed, de zon schijnt wat wil je nog meer! (ja een baby natuurlijk ) lief hoor al die reacties weer! @nollie, zie dat de baby niet BB zit! helemaal geweldig nieuws! groetjes Natasja
Hey Natas, Zie dat je een paar daagjes weg was geweest, was het gezellig? Enne zet je mannetje maar aan het werk hoor het weekend. X Elvira
Lieve Natas. Ik ga je echt niet vergeten hoor. Ik kom iedere dag nog even bij je berichtjes gluren! Kus
hoop dat je het dit weekende zelf voor elkaar gemaakt hebt. voelde je nu ook je eisprongen 2 keer? LIEK
weekend was eeeeeeeeeeeerg leuk! nee voelde geen 2 keer een eisprong, ze gaan namelijk tegelijk. had wel vette buikpijn. hopelijk is al dat gesex (buiten dat het heeeel leuk was) nog ergens goed voor geweest!0
Ha Natas, Jij zit nu ook weer in je wachtweken. Kunnen we toch nog even kort samen wachten. Dat schept een band (hihi). Ga je nog iets leuks doen het komende weekend? Het wordt erg mooi weer. Heb je nog veel last van de hormonen?
yep zit inmiddels al weer op dag 4 na mijn eisprong. Mijn moeder is zaterdag jarig, dus we gaan bbqen! Heb niet zo last meer van de hormonen, de clomid is al weer lang geleden en de pregnyl ook van vrijdag, dus zakt aardig weg allemaal. jij ook vrij vandaag?
grappig natas dat ze beide tegelijk springen, zitten ze dan in een stok tegelijk? kan mij voorstellen dat je dan vette eipijn hebt zeg. het laatste eitje wat ik gevoeld heb is best pijnlijk geweest en haha maakt het mij nog steeds moeilijk. LIEK. succes in je wachtweekjes en hoop dat je bruinverlies heeeeeeeeel lang wegblijft.
Ik ben ook vrij vandaag. Lekker! Vanmiddag even lekker naar buiten, in de tuin of zo. Gelukkig dat de hormonen zijn uitgewerkt, is voor je vriend/man wel zo rustig .