ik zie haar dan dus ook helemaal op en neer springen! ik weet nu hoe ze in het echt is dus kan me er een beeld van vormen!
Whahah..nou, ik las dat frummel daar al van begint te slurpen... Ik weet dat het kan omslaan Natas...maar lief... je weet dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn he! Ik wiebel toch verder.....lekker puh!
heb tot nu toe 1 keer helemaal geen bruin gehad. Dus dat is het record! Daarom zeg ik... het kan zo omslaan. mijn lutheale fase is door de medicijnen wel flink ingekort, van 16 naar 13. maar de meeste keren toch wel 4/5 dagen van te voren.
Ik wiebel ook ffies mee en mijn duimen draaien uiteraard zoals altijd op volle toeren voor je! Dikke kussies
Mooi werk natas, het valt niet mee om geen hoopvolle gedachten te krijgen. teleurstellingen heb je ook al te vaak meegemaakt. Ik ga ook maar eens wiebelen voor je. LIEK
de wiebleclub! de een na de andere blijft net voor de MMM uitlopen, net moon weer! zou ik ook zo'n geluk hebben?
Ik duim voor je meis..... We zijn een vreemd stel zo, met zijn allen hier... Hier is, na gister wat rose/bruin, ook nog niks te bespeuren.....