jeetje zeg,. dat is al een heel eind na je eisprong. ik durf het haast niet te zeggen. dat zou echt wel super zijn dat jullie het dan samen hebben gedaan. ik duim ook hard verder!
Natasja, het wordt nu toch écht wel spannend, laat je niet gek maken door ons maar wat zouden we je het allemaal gunnen. duim duim duim
whahahaha prinses is al aan het fluiten! nee hoor laat me niet gek maar door jullie! ben zo blij dat jullie zo mee leven!
Hier wordt ook geduimd, voor jou en voor Sandra! Ik heb geen vingers meer over Het is net al eerder gezegd, maarreh... het is jullie zo gegund!
Blijf jij maar met beide beentjes op de grond! Dat is eigenlijk ook het verstandigste. Maar het verstandigste is niet altijd het leukste. Dusse.....wij dromen hier op het forum (en hopen dat deze mooie droom uit mag komen). Ik word er zelfs al zenuwachtig van!
Wow meid dat vind ik nou echt goed nieuws om te horen dat je zonder bruin het weekende ingaat. Ik ga posi voor je denken en hoop dat er een wondertje is gebeurt bij je. of zijn we hier veel te voorbarig mee LIEK
nou dit alleen maar Zeer zeer positief.. hopelijk bljift het nog lekker 9 maanden weg... en heb je zondag een heeel heeeel positieve test..