Lieve Natas, Ik kom je gewoon even een hele dikke knuffel geven.....komt ie, zit je goed...... KNUFFFFFFFFFFFFFFFFF Was dat even lekker? Zet hem op meid enne... Je mag mindere dagen hebben, je mag bang zijn en je mag zeker boos zijn. Op alles en iedereen...het is allemaal zo oneerlijk en keihard! Denk aan je!
Hoi Natasja, Heel veel succes woensdag. Een vriendin van mij heeft laatstook een HSG gehad en zij vond het een ongemakkelijk gevoel, maar verder goed te doen. Dat geeft moed toch? groetjes Femke
over 30 minuten moet ik in de ziekenhuis zijn voor lap . ik ben heel nervus maar ik hoop dat alles goed gaat . ale:
Ik kom je weer even knuffelen hoor! Weet gewoon net zo goed wat ik nog aan alle lieve woorden moet toevoegen. Ik denk aan je! KNNNNNNNNNNNUFFFFFFFFFFFFF
Lieve Natasja, Ik wil je even succes wensen voor morgen. Ik zal aan je denken. Veel liefs en dikke knuffel, Bibi
dank je wel liefies... vind het heel eng eigenlijk hihihihi elke keer als ik er aan denk word ik lichtelijk misselijk hahahahaha
Ik wil je graag een hart onder de riem steken, iets zeggen waar je iets aan hebt. Maar ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Daarbij voelt het ook dubbel om als "een zwangere" jou goedbedoeld advies te geven. Wat weet ik er nu immers van? Maargoed, weet dat ik aan je denk. Als ik meer voor je kan doen, dan zou ik dat ook doen. Liefs, Bibi
Wil je voor morgen alvast succes wensen, gaat vast helemaal goed komen en hopelijk ziet de foto er goed uit!
Natas hele dikke knuffel en heel veel sterkte morgen. Ik duim dat je daarna supervruchtbaar bent (enj e man ooknatuurlijk) kom morgen wel even kijken hoe het is gegaan.