Pff, wat vreemd nou? Ik bedoel, 16 DPO, dn moet er nu toch wel iets gebeuren denk ik zo? Nou weet je nog niets.. *kuzz*
zucht.. ik snap niks van jouw lichaam.. misschien was de HCG waarde nog te laag( ja ik blijf gewoon door hopen)
Kan wel Natas, dit had ik ook de eerste keer. Roze verlies, werd later bruin, op de dag van NOD hartstikke negatief getest en 1.5 week later positief.... Ik duim nog steeds voor je hoor! P.s. MCK in Leiderdorp doen inseminaties in het weekend en hier is geen wachtlijst!
In vind het maar raar hoor dat zk geen inseminaties doen in het weekend ik bedoel hallo als je nou iedere maand in het weekend je eitje hebt en dan? In het zk in Utrecht waar wij het gaan doen doen ze wel IUI maar alleen op de zaterdag.
Natasja ik wil even laten weten dat ik je nog steeds volg. Hopelijk is het snel raak, gun het je zo. Groetjesssss
Ik heb niks wat daar op duidt zeg maar Ze zijn in het ziekenhuis bezig IUI mogelijk te maken in het weekend. Maar had verkeerd geteld zit voorlopig veilig voor een eventuele IUI. Nou ik ga in ieder geval zonder menstruatie slapen, dus 17 dpo word het ook nog wel. Zucht.. als ik jullie toch niet had! lief hoor al die steun!
En natas? Nog niet ongesteld? Misschien anders ff een belletje naar je gyn? Vind het maar raar! Heb je wel al getempt?