ik ga zooo hopen dat jij 1 van die vrouwen bent die pas 2 weken over tijd + test...... ik hoop iig dat je snel duidelijkheid hebt sterkte!
nou ik heb hoop hoor... dat je te vroeg getest hebt.! hopen, hopen, hopen, hopennnn ! diumen, duimen, duimen... [-o<
Tjonge Natas, dit is wle heeeel gek. Ik bedoel, je weet zeker dat je je ei had, dus dat kan niet missen! Ik duim als een gek. Mijn vriendinnetje had ook pas na 9 dagen een positest...
Misschien toch contact gaan opnemen van je gyn? tis toch wel gek dat je menstruatie nog niet gekomen is zeg. vloei je ook nie meer rozig? LIEK
Gewoon zeggen hoe het is dat je zo lang na eisprong niet ongesteld geworden bent en een nega test had. Misschien willen ze even kijken of zoiets? Dit heb je toch nie eerder meegemaakt zo lang overtijd. LIEK
nou ik wacht het wel af, heb al zoveel polonaise aan mijn lijf elke keer. Maakt niks uit hoor, ik hou het nog wel ff vol. Ook al zit ik al 17 dagen na mijn ei, het is pas cyclus dag 30. Ik wacht tot vrijdag, mocht ik nog niet ongie zijn doen we vrijdag ochtend een test.
Hahahahahaha, zonnebrillerig! Hihihihi! Ik hoop dat je toch wel begrijpt wat ze bedoeld. Stoer natuurlijk!