Je maakt het wel spannend hoor! Al een paar dagen over tijd! Succes en ik duim voor je dat de wegblijven! liefs
Jeetje Natas! Na mijn slopende weekend had ik toch hier op een oppeppend bericht gehoopt zeg... Nog steeds geen nieuws en geen bloed dus! Weet je wat ik hoop......tralalalal het zeggen brengt misschien ongeluk. Je houdt het tegoed
Hee, Elmo ik tralalala even met je mee! tralalal, tralalalaalal, tralalal. En een fluitje staat hier ook wel mooi bij! Wat zijn we muzikaal he!
Ooohhh...wat spannend allemaal.... Ik ga wel op jou letten Natas, dat leid mijn gedachte wat af van mezelf...
Helaas, ben echt ongie aan het worden. Rozige word al wat meer rood en heb nu ook echt buikpijn. Ik hoop dat het voor 12 uur nog doorzet want dan kan ik de gyn bellen voor de afspraken! we gaan er weer voor hoor! niet getreurd, de volgende kans komt er al weer aan!
jeetje... nou dan maar snel doorzetten, zodat je snel aan je 2e iui kan beginnen! heel vele dikke kussen en knuffelsss
Eindelijk zijn ze er dan meid. Uit de onzekerheid, nu maar snel doorzetten dan kan je met je de IUI gaan beginnen. Nu maar hopen dat het allemaal op de juiste momenten gaat vallen. Succes LIEK.
...jammer Natasja.... Nou, dan moeten ze nu ook maar ff goed doorzetten de , want dan kun je bellen, voor de volgende ronde....! Dikke knuffel! Liefs Nollie
Heb toch maar alvast gebeld. Het zet nog niet helemaal door, maar het word em wel vandaag. Ik mag zondag met Clomid beginnen en Vrijdag 4 Mei (dat is dan cyclus dag 10, aangezien mijn echo op zondag zou vallen, en dat kan weer niet natuurlijk) dan ik er van uit dat we op maandag 7 mei de IUI hebben. dit dacht de assistent ook. Moet wel raar lopen wil het niet goed vallen denk ik. We zijn weer gestart!
hoi meid balen dat je ongi bent geworden maar je kunt nu tenminste weer door op naar de volgende poging en ik hoop met positief resultaat ik duim voor je meid!