Oww lieffie, kan me voorstellen dat je een beetje bibberig wordt bij de gedachte. Maar er denken zo veel lieve mensen aan je, dat moet goedkomen! Ik hoop ook dat je daarna zooooo vruchtbaar bent, dat de rest van de MMM niet meer nodig is Dikke knuffel, Elvira
....Als alles goed is heb je het nu gehad meis. Ben benieuwd na m'n werk vanmiddag lees ik gelijk hier even bij. Mirre
Ben ik weer.. Ik leef nog hahahahah Nee hoor dat viel reuze mee... zus mocht mee naar binnen voor steun. even buikkrampen toen er vanalles in ging.. maar niet erger dan een erge ongi. En.. alles was goed! joepie! nu een beetje zeurende buikpijn, ben lekker vrij, dus ik kruip lekker op de bank met een kop thee! bedankt lieve meiden! knuff Natasja
Heey Natasja wat fijn dat je het ook zo lekker vroeg op de dag had. Helemaal super dat het je is meegevallen, maar natuurlijk vooral dat alles goed is. Goed dat je lekker dagje vrij hebt...kun je rustig aan doen en heerlijk van het weer gaan genieten want dat beloofd wel mooi te worden!
super natasja,, en nu maar lekker verder en hopelijk extra vruchtbaar snel zwanger worden! dikke kus nina
beter hoor natas dat het meeviel. gelukkig is het achteraf meestal makkelijker gezegt! alles schoongespoeld en maar weer aan de gang. word nu wel eens jou tijd om zwanger te zijn! is het nu dus weer de bedoeling dat je in februari pas weer terug komt?