Dat moet toch haast wel goed komen nu! Niet 1 superei, maar zelfs 2! Succes maandag! De duimen draaien weer! liefs
Hoi Natasja, Fijn dat deze IUI gelukkig wel door kan gaan he. En nu ook nog 2 mooie eitjes. Heel veel succes. Laten we hopen op goede zaadjes! Groetjes Roca
Ook hier draaiende duimen, ga maandag hard en veel aan je denken! Zet 'm op en spreek je eitjes, die twee big mommas even toe: "girlfriends, stop messin' about... watch out for them sexy fellas!" (uh-huh =P~ )
thanks dames! hahahah darcy, i will! hahahaha Vanavond om 22:00 de pregnyl halen. heb er weer helemaal zin in allemaal!
uit mijn koelkast en dan naar het ziekenhuis.. die zetten de spuit voor me. binnen 10 minuten ben ik heen en weer
Oh dat is makkelijk. Doen ze dat dan op de gyn-afdeling of bij de eerste hulp? Fijn om dan dichtbij te wonen.
OP de verlosafdeling. ik moet dan via de spoed naar binnen, de bewaker weet dan waarom en dan moeten we naar de verlos, die meiden daar zetten de spuit.
Was effe een weekje er tussenuit...dus moest ff vlug teruglezen! Nou, maandag is het weer zover...spannend weer! Duim voor je meid! Liefs Nollie
Hoop dat je er geen last aan overhoudt...die spuit! Maandag is het weer zover...spannend! Duim voor je meid, zie je in de zee he!
Nee ik heb er eigenlijk nooit last van. Wel de kwaaltjes die ze mee brengen natuurlijk. Wat moet ik onder last verstaan? pijn op de plek of last van de hormonen?