hey.... ik kreeg geen automatisch bericht meer ... ik dacht wat is het hier rustig.. blijkt er gwoon vollop gekletst te zijn.. Ik duim duim duim oook !...
tuurlijk we staan morgen ( in gedachte ) met zijn allen met pompoenetjes te zwaaien voor het ziekenhuis
* Natasja in de beugels, zonder rood hoofd, met een vette glimlach op haar gezicht* Ik zie het al helemaal voor me!
whahahahaha ja ikke wel hoor. van de week ook met die sms, ik lachen, de gyn ook lachen hahahah en dan zit hij gewoon met zo'n staaf in mijn ding hahahahah
Zou het toch een stukje leuker maken? Misschien moeten we de schrijvers een tip geven......Whahahahahaha!
yep ahahahaha zit al weer in de startblokken! ghehehehe whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ben zo hyper!
Heel veel succes dan maar! Kijk je morgenavond wel uit voor je rug? Een sprong van het nachtkastje kan zeer pijnlijk zijn (als je niet goed terecht komt). Hahahahahah!
Heej Natas, Heel veel succes morgen........... Hoop dat er een buslading goede zwemmers onderweg is morgen naar 2 supereitjes! Liefs Hannah