Hoi Berna, Ik wil je graag een vraagje stellen..... Heb je ook een behandeling gehad om zwanger te worden? Of ben je spontaan in de derde ronde zwanger geraakt? Heb zelf namelijk endometriose en wil dol graag zwanger raken. Ben net gestopt met 2 maanden hormoon behandeling. Mag nu klussen van de gyneacoloog. Hoop dat het lukt. Liefs Melis
euhm ik ben spontaan zwanger geraakt maar lees altijd met veel bewondering voor de dames mee in deze pijler succes!
Het Natasja, dit is zeer goed nieuws zeg ! Ben benieuwd hoeveel procent goed beweeglijk was! Nu ruim 2 weken afwachten he, veel succes !
Geen idee, dit waren de goede zaadcellen. of daar dan ook weer wat afgaat kwa bewegelijkheid, i dont know. Hij lag met het zaadonderzoek ver boven de ondergrens daarmee, dus maak me niet zo veel zorgen.
meid wat goed zeg, dat geeft weer even wat meer hoop zeg.... hoop in ieder geval van harte dat je gauw zwanger mag zijn na al die tijd... liefs smoekie.... enne je ziet ook hier was het bijna hopeloos maar toch nog zo ineens "spontaan"
Supers goed natasja, Heerlijk om te horen dat je een hele goede kans gaat maken dit keer....Ik ga heel hard voor je duimen. LIEK
nou dan moet er toch wel één zaadje zijn die een eitje vindt?! spannend hoor, ik duim dat het deze ronde vet raak is.
Wow Natas wat een goed nieuws........ Superzwemmers en 2 supereitjes..........Dat moet goedkomen! Liefs!
Ik zei toch dat ik zou duimen . Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Fantastisch. Ik ben net thuis, maar heb vandaag aan je gedacht. Geweldig! Dat moet toch goedkomen, zou je denken!