Dat je die twee big momma's voor je ziet en dan al die kleine zwemmertjes die erop af gaan - 1 big happy hour, zeg maar! Visualisatie van twee goeie, bevruchte eitjes! Help het jullie hopen, hoor
He Natas, waarom heb je eigenlijk geen banner? Heeft dat met je olifantje te maken. Ik kan dan beter in de gaten houden hoever je bent in je cyclus. Anders is het misschien handig om even je NOD-dag erop te zetten.
Heb idd geen banner, omdat ik niet de hele tijd wil zien hoe lang ik nog moet wachten. Ik wil het olifantje wegdoen als ik er een zwangerbanner onder kan plakken. Ik heb eigenlijk geen idee wanneer mijn NOD is, aangezien ik met hormonen 1 keer na 13 na mijn ei ongesteld werd en de 2de keer na 17 dagen na mijn ei.
Natasja ook voor jou draaien mijn duimpjes overuren! En 2 eitjes bij de IUI....maakt meer kans! Als het kan...geef lekker over aan die vermoeidheid en kruip lekker op de bank of vroeg in bed. Dikke knuffel, Eva.
Oh, door mijn eigen wachtdagen, lijken de dagen wel 2 keer zo lang te duren. Vandaar dat ik me vergis. Hahahahahaha!
Ja doet hij wel hoor. Ben lekker verzorgd al! We gaan zo even een leuke camping in spanje uitzoeken. We zouden eerst niet op vakantie gaan, omdat we aan het sparen zijn voor ons nieuwe huis. die willen we leuk aankleden. Nu hebben we van mijn ouders een lekker bedrag gekregen om op vakantie te gaan (ze vonden dat we dat verdiend hadden ) dus we gaan met de camper van mijn ouders lekker 2 weekjes naar spanje. We vinden het heerlijk met de camper op pad te gaan, maar ja kost wel wat aan bezine enz.. maar nu kan het wel! we zijn al 2 keer eerder met dat ding op pad geweest. Echt super. zie een voorbeeld: