Ja zeker, dit ding is ook zo compleet, met een vast bed, badkamer keuken, tv hahahah zelfs een senseo hihihi
Van alle comfort voorzien! Lekker hoor! Heel veel plezier met het uitzoeken van een plek. Het fijne van een camper is, dat je niet als een gek naar Spanje hoeft te rijden, maar ook nog ergens een tussenstopje kan maken!
Precies lekker op ons gemak. de eerste reis ging ook naar spanje, toen hebben we ook nog een paar dagen in zuid frankrijk gestaan en daarna na spanje. Vorige jaar hebben we een rondreis gemaakt door Engeland en SChotland. Echt leuk.
o lekker zeg, en wat lief van je ouder joh... geniet er lekker van meid zo lekker onderuit op de bank en wegdommelen bij de gedachte aan spanje en wie weet wel met een extra passagier erbij....
Fijn te lezen dat het zo goed met je gaat lieverd! En wat heerlijk dat jullie er toch nog lekker op uit kunnen met die prachtige camper. Veel voorpret gewenst bij het uitzoeken van een bestemming! Enne ik duim me natuurlijk weer suf dat die olifant eindelijk eens vervangen mag worden door een heeeele mooie banner! Dikke X
Voor jou ook weer een weekje voorbij natas. Ga je weer een spannend weekje tegemoet. Succes deze aankomende week. ENE heeeeeeeeerlijk op vak met een camper lijkt mij geweldig zeg. LIEK
Tja, inderdaad, weer een week voorbij. Voor ons snel, voor jou langzaam gegaan zeker? Hoop dat het vooruitzicht van een paar weekjes zon in Spanje je kan afleiden. Niet verkeerd, zo'n vakantie
Dank je wel meiden! ja ik kijk nu al uit naar de vakantie. Nee, eigenlijk vind ik de week voorbij gevlogen, dus al deze week ook zo snel gaat! ik hoef maar 2 daagjes te werken (lang leve het onderwijs!)
leuk zeg natas.. ik hoop dat je dan extra geniet... dubble dossis happyness.. nou deze week voorbij... mijn duimen draaien ondertussen op volle toeren
NATAS, Even laten weten dat ik aan jou denk. Ongetwijveld zal je heel blij voor prinsess zijn. Maar het is voor jou de zoveelste die je hier ziet vertrekken. kan mij voorstellen dat je ook even verdrietig bent tegelijk.. LIEK.